Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Kenties huonoimmat kuvat, joita täällä laukussa olen koskaan nähnyt. T Jukka
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Vanha rouva CTL, niin se vaan vedestäkin ponkaisee. Hienot kuvat asiaa harrastavalle.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Onhan näillä oma dokumenttiarvonsa ja kuvaajan tarkoitus tulee selväksi ja toteutetuksi. Olen täällä nähnyt sellaisiakin kuvia joilta nämäkin meriitit puuttuvat.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Vesitason nousussa on yksi herkullinen kohta kun kone nousee ilmaan ja ponttoonien alta troiskuu vettä ilmassa. Aiankin olen joskus sellasen kuvan nähny ja siihen tykästyin.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Kyllä tää on erinomaista dokumentointia, suosin tätä lajia itsekin. Siin on loppujenlopuksi aika paljon puuhaa, pikkusen etukäteissuunnittelua, yllätystilanteet suorituksen aikana, ja sitten se, että tajuaa milloin prosessi on valmis.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Lähempäähän tuon tahtois nähdä, mutta jos ei pidempää lasia ole ja kropattukin tappiin niin minkäs teet. Sen sijaan pidemmällä ajalla olis saanut vähän meininkiä tuohon nousuun, nyt on potkurikin pysähtyneenä.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Ihan hyvä sarja vesitason nousukiidosta.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Ei voi olla. Ei tällä kommentointiaktiivisuudella ;D Kyllä tämä minusta on ihan kelvollinen setti, niinkuin tässä ovat muutkin todenneet. (Mutta näin reunahuomautuksena on pakko ihmetellä tuota keskinäisen toveruuden, syvän ystävyyden ja kunnioituksen määrää jota kaksi aikuista miestä tuntee toisiaan, ja toistensa taiteellisia tuotoksia kohtaan. Siinä on jotain todella kaunista ja herkkää. Joku voisi jopa sanoa että eroottissävytteistä. Mutta eihän se nykypäivänä ketään haittaa, tuollainen miesten välinen symbioosi)
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Se on aika vaikee yhtälö, kun huipputehon kierrosluku on Lycomingin koneella 2700 kierr/min, tekee sekunnissa 45 kierrosta. Sitten jos käytät suht. hidasta 1/60 sek. aikaa, se tekee jokseenkin 0,75 kierrosta siinä kuvassa.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Juu. Monissa pitkissä avioliitoissa tms. parisuhteissa on paljolti samaa virettä. Arvostus ja kiintymys peitellään mukavinoilun kaavulla - eihän sitä nyt vakaat ja vanhat....
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Eihän tuo mikään ongelma ole, saa vielä pannaamallakin liikkeen näkymään kun joutuu pitkää aikaa käyttämään.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Hyvin kommentoitu, yhdyn edelliseen mielipiteeseen. Kävitkö muuten Hangossa?
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Kyllä pokkarillakin voi valokuvata. Se ei kuitenkaan voi olla mikään puolustus. Tästä tuli mieleen tuollainen: http://www.imagedeconstructed.com/post/spotlight-on-kent-miller Kapa
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Pokkarilla voi kuvata monella tapaa, esim. hyvin ja huonosti. Tässä erittäin huonosti. Ensimmäisissä kuvissa lentokoneesta kasvaa talo - eikö olisi voinut sen verran miettiä kuvanottohetkellä, että taustalla olisi vain vihreää metsää, jolloin lentokne erottuisi paremmin? Miksei edes levels säätöä ole viitsitty tehdä esillä oleville kuville, vai onko se tehty niin huonolla näytöllä, ettei ole odotettu, että olisi tehty käsittelyä tehty paremmalla näytöllä? Ihmettelen todellakin, mitä hyvää näistä kuvista voi löytää? Se minulle nyt kertokaa, kun itse en mä voi..... T Jukka
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Mietippä omia kuviasi, oisko niissä jäänyt hieman levy päälle, ei mitään tuoretta ja uutta.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Mietippä, puhutaanko tässä ketjussa näistä kuvista, vai minun kuvistani. Mietipä todella tarkkaan. T jukka
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Mitään puollustele, kommentoin tuota suljinaikaa/porkurin liikettä;-) Edit. Jukkisen voi laitaa omaan arvoonsa, ei ansaitse komentoitavaa. En tosiaan nykyisin käytä aikaani herran räpsyjen katsomiseen ja niitä luultavasti huumorilla tai ymmärätämättömyyttä kommentoitia. Jotta ei niisä ole minun moitetanikaan, täällä tuntuu menevän valokuvaus ja itsehoito joillakin sekaisin, täytetään valokuvilla ja niiden spammamisella tyhjää paikkaa. Jos on tarvetta olla saada jonkun huomiota eikä omista karismaa, niin kameralla sitten?
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti (Se, että kamera mahtuu taskuun, ei sinänsä vaikuta mitenkään sen fysikaalisesti mahdollisiin suljinaikoihin tai manuaalisen suljinajan säädön olemassaoloon.)