Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Laatuskannaus

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Exposure46, 30 Toukokuu 2010.

1. Exposure46

Exposure46 Member

171
    1
    18
    Osaako kukaan neuvoa mistä löytyy todella ammattitaitoinen labbis joka skannaisi 4x5" ja 120-koon filmit laadukkaasti.
    Itselläni on tasoskanneri Epson V750. Kohtalainen laite.Hämmästyttävintä on että kokeilemani tunnetut helsinkiläiset labbikset eivät pääse parempaan tulokseen kuin minä kotioloissa. Kuitenkin tiedän että ison koon negoista ja dioista pitäisi saada paljon enemmän irti. Asuin muutaman vuoden Tukholmassa jossa toimi Dox niminen labbis. Teki laadukasta työtä mutta taisi mennä konkurssiin.
    Tom 

2. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Vs: Laatuskannaus

http://www.dialab.com/6

Ei omaa kokemusta mutta uskoisin että osaavat skannata. Vai oliko tämä niiden jo kokeiltujen joukossa?

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Kuinka ollakaan...

4. Vs: Laatuskannaus

...kuten edellä: Dialab.

T. K.

5. Vs: Laatuskannaus

Kyllä mäkin tunnen yhden ,mutta tekee vain skannauksia kehityksen yhteydessä...

6. Exposure46

Exposure46 Member

171
    1
    18

Niin, olen joskus käyttänyt myös DiaLabia. Ihan ok mutta odotin 4x5" negoista ja diosta enemmän. Orginaaleissa ei ollut moittimista.
    Vatanenko skanna kehityksen yhteydessä. Tulen mielelläni käymään.

7. Vs: Laatuskannaus

Moi!

Itse olen käyttänyt  KAR-Klaus.A.Riedereriä -toimii Helsingin Lauttasaaressa.
    Itse skannautin 8x10,5x7 originaaleja, firma tekee huippu jälkeä. Tulostin skannatuista
    120x140 cm tulosteita ja kestävät lähitarkasteluakin.

8. Exposure46

Exposure46 Member

171
    1
    18

Kiitos vinkistä. Täytyypä kokeilla.
    Tom