Vs: Laatulasi ja idänihme puutarhassa Kuuleppas Markku. Sä olet ihan tarpeeks hihhuloinnut ja heilunut noitten hymiöites kanssa joten mennään sun kohdalla vaan asia linjaa. Kuten sanoin että aivan sama kumpi linssi. Ja totesin että kyllä ne venäläiset osaa linssejä tehdä joten se lähtökohta että idän ihmeet ja laatulasit olis jotenkin eri asioita on täysin provoilua. Minusta tuo mielipiteeni ei ole mitenkään kaksijakoinen. En todellakaan nostais laatulaseja idän ihmeen ohi. Se oli mielipiteeni. Ja pysyn kannassani. Jos sä näet jotakin kasijakoista tässä on se sun ongelma eikä mun. Hihhuli mikä hihhuli. Ite alotit.
Vs: Laatulasi ja idänihme puutarhassa Ahaa, olitkin kirjoittanut hieman hermostuksissasi koska otsikko oli sinusta provoilua, ja niinhän minä sinun kirjoituksen tulkitsinkin, elikkä turhanpäiväistä touhua koko vertailu sinusta. Sitten kirjoitat kuitenkin omia arvioita vastaavasta asiasta, mielipiteesi ei ole kaksijakoinen vaan se, että ensin mainitset koko vertailun turhanpäiväiseksi ja kuitenkin vaivaudut siihen lisäämään mielipiteesi, ja nuokin mielipiteet selveni vasta täysin nyt kun olit hieman monisanaisempi. Muistutan vielä, että monikin voi hihhuloida, mutta se ei tee hänestä välttämättä hihhulia joka on halventava määritelmä ihmisestä.
Vs: Laatulasi ja idänihme puutarhassa niin mitä hemmettiä sinä täällä hihhuloit <<<< Tuoko ei sitten ole halventavaa? Ja hihhuliksi sanominen on halventavaa. Hemmetti, onko se ikään kuin helvetti? Eli kyseessä on helvetissä saarnaamisesta. Taitaa olla piru paran hommia. Kyllä mun oikeustajuni on hiukan vääränlainen. Olen pahoillani ja poistun takavasemalle ja annan Markulle tilaa hihhulointtin ja muiden hihhuloinniksi moittimseen.
Vs: Laatulasi ja idänihme puutarhassa Ota nyt vaan iisisti, älä vedä pulttia ihan joka asiasta, tää on vain kuvausharrastus sivusto. Olen todella pahoillani, että en osannut ennakoida sinun herkkähipiäisyyttä, mutta nyt olen saanut varoituksen ja pidän jatkossa suodinta päällä sinun suhteen. Edit. Muutenkin tämä aihe on täysin väärä meidän kahdenkeskiselle hiekkalaatikkokeskustelulle, joten en haluaisi enää jatkaa, en ainakaan tämän aiheen alla, mutta oikeasti en missään, meidän väliset keskustelut ei todellakaan kiinnosta ketään, loppujen lopuksi ei edes minua...The end.
Vs: Laatulasi ja idänihme puutarhassa Toi Samyangin 85-millinenhän on ihan helvetin hyvä objektiivi, eihän se mikään uutinen ole
Vs: Laatulasi ja idänihme puutarhassa Minähän kommentoin kuvia jo. Vai oliko tässäkin hymiöillä jokin erityismerkitys?