Onkos kukaan keksinyt mitää käyttöä rullafilmipuolille (tai kinofilmin, niitäkin kertyy jos unohtaa jättää filminpään ulos ja joutuu purkamaan kasetin) joita tuppaa jäämään kasapäin nurkkiin lojumaan? Itse ajattelin koittaa värkätä kinofilmiadapteria kiev-60:een mutta ei siihenkään montaa mene vaikka joutuisi useamman yrityksen tekemään. Heitelkäähän ideoita, kieli poskessa tai keskellä suuta, ihan sama
Vs: Uusiokäyttöä filmipuolille? Naruihin pujottamalla ja useita rimpsuja vieri viereen ripustamalla, filmirullista voi tehdä oviverhot. Vinkiksi, mikäli perheessä joudutaan valitsemaan verhojen hankinnan ja valokuvauksen välillä ;-)
Vs: Uusiokäyttöä filmipuolille? Joo, ja korkkiliivien materiaalit veneylykaudelle ahkera perheenpää saa hankittua tietysti helpoiten - ja ilmaiseksi - viinipulloista! T. K.
Vs: Uusiokäyttöä filmipuolille? Jos oma mielikuvitus loppuu, niin sitten päiväkotiin askartelumateriaaliksi.
Vs: Uusiokäyttöä filmipuolille? Mä olen tehnyt pahvista ja puolista pojalle auton kerran. Se hittituote on vielä kateissa. Noita kertyy kuitenkin läjäpäin kotiin, kun kehittää kuvat itse.