Suoralla salamalla kavereista lopputyö Lahden Muotoiluinstituuttiin......olisvat edes valinneet kunnon kuvia photo RAW-lehteen. Ei oikein hääviseltä näytä.
Vs: Hyvä meininki? Ei välttämättä.....mutta tuontasoisia kuvaa kukatahansa kamerankäyttäjä kavereistaan. Jos jepellä olis julkaisukelpoisia kuvia, niin miksi niitä ei näytetty?
Vs: Hyvä meininki? Kysy vaikka RAWin toimituksesta tai itse taiteilijalta . Eihän siinä montaa kuvaa ollut ja eikös Jouko Lehtolalta ollut samassa jutussa vastaavanlaisia kuvia. Jutussa taidettiin jotain niistä kuvista ja niiden tyylistäkin puhua.
Vs: Hyvä meininki? Mielipiteitä on varmaan monia. En minäkään niistä erityisesti pitänyt, mutta eipä siinä tainnut olla viittäkään kuvaa tältä vastavalmistuneelta?
Vs: Hyvä meininki? Joskus oon nähnyt lopputöitä joissa kuvia ei kovin paljon, ja lehdessä olevien tasoisia...en kyllä viittis semmosilla yrittää.
Vs: Hyvä meininki? Kyllä sitä näkee kaikenlaisia kuvia ihan vaikka missä esillä, ei nuo säväyttäneet mua ainakaan suuntaan taikka toiseen.
Vs: Hyvä meininki? Sedät ovat närkästyneitä. Tyylilaji on tietoinen valinta. Samansuuntaista voisi kai Nan Goldinin kuvistakin sanoa. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kuten Suuri Isämme, Setä Mao aikoinaan rohkaisi kansalaisiaan. kapa