Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kohde ratkaisee (osa II), Shakira

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 17 Maaliskuu 2007.

Periaatteessa sai liikkua, mutta käytännössä ei. Lavan oikeassa laidassa piti pysyä ja jossain vaiheessa järkkäri koitti estää mun liikkumista siinäkin. Ihan laidassa oli semmoinen luiska ja hyvin matala lavan kohta. Otin ehkä vähän riskiä, kun jäin kyttäämään, että josko se tulisi siihen alas. Ei tullut niiden kahden biisin aikana, jotka sai kuvata. No, jotain dokumenttia starasta kuitenkin irtosi.

Shakira:
    Shakira - m u s a k u v a t . c o m

(Ja se edellinen ratkaiseva kohdehan oli se Samantha Fox
    Samantha Fox - m u s a k u v a t . c o m )

1. Vs: Kohde ratkaisee (osa II), Shakira

Kuva nimeltään  polvillaan  on erittäin hyvä,jotenkin se vaan natsaa.

2. Vs: Kohde ratkaisee (osa II), Shakira

Ei vissiin sit olliu kummonen rähinä..

3. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vs: Kohde ratkaisee (osa II), Shakira

12/15 oli noista eniten mieleen.

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48

Hiukan vaisu fiilis kyllä jäi, ilmeisesti olosuhteet olleet hankalat tosiaan. Aika flikkahan toi on et sikäli noi kuvat tuli tsiikattua. Harmi että se pop kuva nyt jäi uupumaan, kuvattava kun on kuitenkin aika pop.

5. Vs: Kohde ratkaisee (osa II), Shakira

Sitä vähän tässä itsekin mietin, että jos artisti ei oikein iske kuvaajalle, niin näkyykö se kuvissa. Eihän sen ainakaan pitäisi näkyä.

Shakira oli tietenkin kohteena tosi jees, mutta en minä sitä sen vinkumista kyllä jaksa radiosta kuunnella. Jos oon kanavalla, mistä sitä tulee, niin ainakin autossa vaihdan heti kanavaa.

Periaatteessa valoa oli ihan mukavasti. Vähän enemmän jos olisi saanut kuvata ja liikkua, niin olisihan tuosta parempiakin irronnut.

Polvillaan-kuva on siitä hauska, että meinasin ensin, että se on roskiskamaa, mutta sitten p*skasta tulikin taidetta.

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Onkos siinä tarkennuskin ihan pepussa? :D
    On ainakin hyvä peppu mihin tarkentaa!!
    (tämä siis täysin positiivinen juttu kaikkineen, silti 12. vie voiton)