Laukku ei haittaa. Olen tälle tyylille niin myyty, että kaikki käy. Todella kaunista, taas, sanon vain, enkä ymmärrä mitään fiksumpaa yrittääkään.
Raamit on ahtaat, vaikka sommittelu on muuten hyvä. Asento on mun mielestä liian 'pönötysmäinen', jotenkin tuo sivukuva jossa jalatkin ovat 90 asteen kulmassa ei oikein iske tässä...
Hyvät sävyt. Ei voi välttyä ajatukselta että: "tässäpä hyvän näköinen oviaukko, menepäs sinne tönöttämään kun ei parempaakaan mallia ole".
Mulle ei tullut yhtään pönöttämisen makua tästä, vaikka kai on selvää että tämä on jotenkin lavastettu. Mulle tulee sellainen "hetken kuva" -tunne. "Muurin toisella puolella käveli nuori mies, joka pysähtyi oviaukkoon, katsoi minua hetken, ja jatkoi matkaansa".
Pidän tästä. Minusta on hyvä, että laukku on kiinni raamissa, kun pääkin on ja se, että ovat, on myöskin hyvä. Muuten kuva olisi tavallisempi. Pari objektiivia vielä laukkuun, niin kaverilta katkeaa selkä
"Tässäpä hyvän näköinen oviaukko, menepäs sinne tönöttämään kun ei parempaakaan mallia ole" Jep. Onhan tämä eräänlainen dokumentti viime keväältä, kun juostiin kaverin kanssa ympäri Tamperetta kamerat kaulassa ja kuvattiin kaikkea mikä liikkui. Hänestäkin tuli otettua aika paljon kuvia, ja mitä erikoisimmissa paikoissa. Kyllä tulee valoa ikävä tähän aikaan vuodesta.. mutta viikon päästä syödään jo kinkun jämiä ja siitä on hetki siihen, kun aurinko taas paistaa
Piti nyt vielä kaivaa tämä esille kun jäi aikaisemmin kommentoimatta.. Tämä miellyttää mua enemmän kun noi puhtaat potretit. Kuva kertoo jotain henkilön mielenkiinnon kohteista "kameralaukku" ja minkälaisessa ympäristössä hän viihtyy. Tai mistäs sen tietää, mutta ainakin näyttää tossa tyytyväiseltä. Oviaukko näyttää ahtaalta mutta ei haittaa mua pätkääkään. Hienosti hallittu kontrasti sisällä olevan hämärän ja ulkona olevan valon suhteen. Tästä mä pidän!
Joo.. itseasiassa tuo valaistusjuttu oli tuolla paikassa aika hauska, koska siis - tuo ovi oli ulkona. Yleensä tällaiset kuvat ainakin itselläni ovat olleet joko puhtaasti vastavaloon ulkovalaistuksen mukaan, tai sitten sisältä vallitsevassa valossa.. tuolla oli mukava hajavalo, jota kuitenkin tumma tiiliseinä hieman varjosti sopivasti. Mitä tulee "kertoviin muotokuviin", niin -ystäväni- sarja jatkuu.. itseasiassa tuota pikaa, ja jos ei ihan pömppömahalla tai parransängellä, niin jollain sen suuntaisella kuitenkin. Kiitos eriävästä, mutta arvokkaasta kommentistasi nupposka...