Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kysymys vaivaa päätä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana 33polovi, 18 Joulukuu 2008.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Kysymys vaivaa päätä

Paraskin puhuja.

2. Vs: Kysymys vaivaa päätä

Jaa mää vai ?

Hyvä ettei luettelo ole miljoonan rivin mittainen  ;)
    Jukkis on kirjoittanut kaksi syytä, ei kolmea.

Jos sitä vielä vähänkin nostaa, laajenee se silloin tästä universumista toiseen.

Asiallinen ja kehittävä palaute on aina tervetullutta, vaikka se olisi negatiivista.
    Palaute joka on tiivistetty " voi miten ihq kuva tms." on yhtä tyhjän kanssa, jollei ole muuta sanottavaa, voi mielestäni siirtyä irc-gallerian puolelle ihkuilemaan.
    Toisaalta meillä kaikilla on parannettavaa (ts. ei kukaan ole täydellinen tässäkään asiassa), olen huomannut että ne jotka osaavat kuvata ja joilla on kokemusta antavat myös rakentavimman palautteen joka yleensä sisältää myös kehitys ajatuksia.
    Jos joku on niin herkkänahkainen että vetäisee herneen tms. nenukkaan kun saa negatiiviseen sävyyn kirjoitetun, mutta asiallisen ja rakentavan palautteen, niin sille ei voi mitään.

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Kysymys vaivaa päätä

Pitäis opetella tolleen hienosti lainailemaan tekstejä ja sitten täsmävastata. Kun en oikein osaa muuta kun lainata koko tekstin tai osan, kirjoitan tälleen tavallisesti.

Vastaan Riksarst:ille: Jokainen saa itse miettiä onko paraskin puhuja. Kohdistus jääköön lukijan päätettäväksi.

Me kirjoitamme tälläistä:

-negatiivinen palaute on hyvästä
    -positiivinen palaute on turhaa
    -negatiivista palautetta kestämme
    -positiivista palutetta emme kestä
    -minä tiedän
    -muut ei tiedä
    -valokuvat sivujuoni
    -mistä on oikein kyse

Minua hiukan hämmästyttää tämmöinen. Onko muutos tulossa?

4. Vs: Kysymys vaivaa päätä

Lopullinen ja vaatimaton tavoitteeni on joku päivä ottaa kuva, jolla jään maailmanhistoriaan ikuisesti elämään. Perille on vielä tajuttoman pitkä matka, mutta eipä mulla ole kiirekään, kun matka on tärkeämpää kuin perillepääsy.

Tästä voi sitten johtaa jotain vastausta 33poloven esittämään hyvään kysymykseen -> kuvien julkaisu netissä on itselleni oleellinen osa sitä päättymätöntä matkaa.

5. Vs: Kysymys vaivaa päätä

En tiedä juuri muutakaan foorumia jossa voi "antaa takaisin sitä tietoa ja näkemystä" mitä aikanaan on saanut. Monet käsittävät tämän täällä väärin, ja se kuvastuu heidän tavastaan kommentoida kaikkea. Mutta en anna sen suuremmin häiritä, kustakin on alkanut muodostua oma "personallisuusprofiili". Jos laajentaa perspektiiviä, niin ajanvietettähän tämä kaikki on...

6. Vs: Kysymys vaivaa päätä

JukkaK Täsmälainaus testi / ohje auttaisko tämä?