Vs: Kysymys Nissin Di622 mark II:sta Joulupukki on sittenkin olemassa - odottelin saavani uuden salaman vasta hyvällä tuurilla ensimmäisellä viikolla, mutta juuri kilahtikin puhelin, että ois paketti odottamassa Noh silti kierros otti about 7 viikkoa... Kuuleman mukaan noissa Nissinin pre-mkII malleissa on ollut ongelmaa...mkII:Ssa ei pitäisi kuuleman mukaan enää olla mystisiä lastentauteja, mutta noiden minun kahden salaman sippaamisen myötä olen tullut hieman skeptiseksi tuon väittämän suhteen.
Vs: Kysymys Nissin Di622 mark II:sta Tiedoksenne: Ei toimi Canon 650D:n kanssa. Eli aputarkennusvalo ei toimi lainkaan ko kameran kanssa tällä salamalla. Epäilen että zoomikaan ei toimi. Ostin eilen verkkokauppa.com:sta ja palautin tänään myymälään. Myymälässä testattiin toisella 650:llä ja toisella salamayksilöllä. En tiedä onko ongelmia muiden uudehkojen kameroiden yhteensopivuuden kanssa, mutta testatkaa ennen ostopäätöstä tai sitten avokauppaa. Itse ostin Canonin 430EXII:n tuon Nissinin tilalle. Hinta-laatusuhteessa häviää, mutta ehdottomasti laadukkaamman tuntuinen. Saa vissiin päivitettyä softatkin itse toisin kuin Nissinillä, joka pitää lähettää kaiketi tehtaalle asti.