Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Ai no mä näin noi kolme pelaajaa yhtenä vaan. En erottanut niitä toisista. Olekko sä mvuori kompastunnu nyt omaan näsäviisauteen? Kapa tarkoitti että kohdetta valaistaan molemmin puolin puhki kuten kuvassa. Kyllä mä tajusin sen. Sinä et...hassu setä olet. [/quote Hyvä rouva, jos sekoitat kolme jääkiekkoilijaa yhteen ihmiseen, sinä olet sekaisin.
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Kannattaa lukea C. Ph. E. Bachin teos:"Oikeasta tavasta soittaa klaveeria", jos ormanettien ja aksenttien käyttö kiinnostaa. T Jukka
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Taitaa olla jo perjantai eiku lauantai ku menee senat...eiku kele...oonko mä kännis vai sä? eiku sähän et oo...eli mä...Sori sori...ku en osaa lainaillakkaan.
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Juke: Näen asian näin: Nykyinen työnkulku Diginaailmassa sen määrää, lähinnä kohteen "syväys": on aivan helppoa irroittaa naama, syvätä se, mutta hiuskuontalon syväyksessä onkin jo useimmilla shoppaajilla jo TenkkaPoo.. Tästä on seurauksena että tommonen "vaikea temppu" jätetään mielellään väliin ja "hyväksytään" puhkipalaminen, sillä se oikea työnkulku, se maksaa aikaa, kun rahaakaan ei ole tulossa...
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Syväämiseen on ollut oma ohjelma jo 15 vuotta sitten. Ostakoot sellaisen jos vielä jostain löytyy, mikäli valotuksen hallinta on niin pielessä.
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Helpointa ja nopeinta on laittaa jo valaisu kuntoon kuvaa otettaessa, vähentää jälkikäsittelyä aika paljon.Ainakin, jos ei kuvankäsittely kiinnosta eikä herätä intohimoa. T Jukka
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Eikös juuri jotkin ihmis-karvojen-syväämis-ohjelmat ole, ihan viime aikoina, harpanneet taas kehityksessä eteenpäin rutkasti ? Niin ainakin jossain digi -alan mukamas uutislehdessä (lue uutuuksien mainostamislehdessä) hiljattain joku sanaseppo väitti. Itse suosittelen todellisessa tilassa tapahtuvan valaisemisen harjoittelemista. Kun sen hyvin ymmärtää - on kaikenlainen kuvamanipulointikin (lisänä ja kattavampanakin elementtinä) ehkä luontevammin - käytännön tasolla - tavoitettavissa. - Est
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Joku studioon tarkoitettu syväämisohjelma toimii kaksoisvalotuksella ja suhtkoht nopealla taustasalamalla. Toisella valotuksella välähtää vain taustavalo jolloin siitä saa tehtyä maskin taustan poistoon. Ei sovi liikkuville aiheille.
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta FOBA on erikoistunut tuollaisiin, fototekniset myy suomessa. Hinnat ovat sitten ihan jotain muuta kuin harrastaja odottaa. Mutta kaippa ne kohta tulee kiinalaisina kopioina
Vs: Kysymys ihmisen valaisusta Jos taustan valaisee tyristoriohjatuilla (puoliteholla) ja kohteen vanhanaikaisilla pitkään latautuvilla, niin laukaisemalla kameran kahdesti sarjalla saa kait saman aikaiseksi. Jollain 0,1 s välillä ei ainakaan paikallaan oleva henkilö paljoa liiku.