Onko? Missä niistä viimeinen vietiin? Kenelle? montako niitä oli allunperin? Kuka oli hallinnoimassa tätä jakoa? Sinä siis jäit ilman?
Eivät tyylit voi loppua sen enempää kuin erilaiset persoonatkaan. Massasta erottuminen tietenkin on sitä vaikeampaa, mitä suurempi massa on, mutta suuruudet erottuvat kyllä. Eikä muiden ole väliksikään. Tai ei massasta erottuminen tietenkään vaikeaa ole. Jos muunnan kaikki kuvani kaksivärikuviksi, violetti ja vihreä, niin erotun varmasti. Mutta sillä ei ole mitään arvoa. Jos omana itsenään erottuu, silloin sillä on jotain merkitystä.
Onko? Missä niistä viimeinen vietiin? Kenelle? montako niitä oli allunperin? Kuka oli hallinnoimassa tätä jakoa? Sinä siis jäit ilman?[/quote] Niin sitä tässä metsästän koska jäin ilman. Unohtakaa tietoinen omantyylin hakeminen ja kuvatkaa. Mielestäni 90% ns.taidekuvista ovat samaa tyyliä.
Mä suosin "truu profezzional" tyyliä. Siihen kuuluu mm. se, että otetaan vaan ykkösluokan kuvia mutta näytille tulee vaan laitettua kakkosluokan kuvia. Lisäksi tyyliin kuuluu isin ja äidin rahoilla ostetuilla kamoilla pullistelu eri foorumeilla ja ylläpidolle itkuisten puheluiden soittelu ja mailailu bannien iskiessä. Olen myös harkinnut Muay Thai Photographer valokuvaus valokuvaaja kameramies valokuvaus sponsorininja tyylin opettelua. Pitäis varmaan ottaa vähän osumaa päähän jotta toi toimis. t: Teemu "to the death kuolemaan kuolemiseen asti saakka" Laine http://www.kickboxerstar.com/lee.php?lang=suomi
Tyylistä Mitä selaisia tekijöitä on valokuvauksessa millä voisi rakentaa erottuvaa tyyliä? Esim. tarkentaa muotokuvissa korviin että naama jää pehmeäksi ja siten tehdä se joka kuvaankö? Voisiko tuolle hakea patenttia että muut ei vät sitä käytäisi?
Semonen vosi olla vaika liialline omien töiden arvostus: toitottaa hyvksi kaikkea suoltamaansa roskaa. Voisit hakea muttet saisi. Patentin saaminen on muute yllättävän pitkä, vikea ja ällistyttään kalis. Yksi tyyli mikä visi ollla kanatettava, voisi ola paksut kehyket joka kuvaan ja kullanvärinen englanninkielinen kuvannimi siinen alle. Sen nimen tylikisi jotain todella massiivipatettista, surastaan runollisi-Tsaikovskilaista.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö Ota ylhäältä puuttuvat kirjaimet Oskun viesteihin. Huomenna odotettavissa selkenevää.
Voisit hakea muttet saisi. Patentin saaminen on muute yllättävän pitkä, vikea ja ällistyttään kalis. Yksi tyyli mikä visi ollla kanatettava, voisi ola paksut kehyket joka kuvaan ja kullanvärinen englanninkielinen kuvannimi siinen alle. Sen nimen tylikisi jotain todella massiivipatettista, surastaan runollisi-Tsaikovskilaista.[/quote] Patentti hakemuksen käsittely maksu on muistaakseni 300e joten ei kovin kallis. Se suojaa myös kansanvälisesti ensimmäisen vuoden. Nimimerkillä niitä on. (pulistelua)
OT: tää oli aivan loistava. Tuostahan riittää muillekin, vaikka vokaaleista mun mielestä voisi kyllä maksaa. Toivon, että huomenna on selkeämpää ;-)
Jos tarkoitat tuota profiilissasi olevaa www-sivun linkkiä niin ei toimi. Sieltä puuttuu %-merkki i:n ja 2:sen välistä
En saa sitä muutetua olen yrittänyt monta kertaa. Mutta sivun osoite tulee myös tähän viestii allekirjoituksena ja se toimii. Tuohon alle \/