Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kylmä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukka75, 5 Tammikuu 2017.

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Juu, komeasti tehty.

2. Manual

Manual Active Member

912
    39
    28
    Toki taivas komppaa kylmyyttä. Vahvuus on kuitenkin,
    kuinka kuvan kylmyydessä elävät kivet innoittavat mystiikkaan.
    t. manual

3. Veneilijänä tiedän että tähtitaivas näkyy myös merellä.
    Minua kuvassa kiusaa kaksi asiaa.
    Oranssi horisontti istuu vähän huonosti kuvaan. Ikäänkuin sillä olisi yritetty peittää kahden eri kuvan liitoskohtaa.
    Kalibroidulla näytölläni, jossa rgb 128, 128, ja 128 näytää harmaalta, etualan kivet punertavat.

4. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Minua pani tässä ihmetyttämään terävyysalue, joka näyttäisi kauempana päättyvän ennen rantaviivasta irti olevia kiviä, joten tähtien tarkkuudelle alkoi miettimään selitystä. Mainittujen kivien pehmeys ei vaikuta merisavun aikaansaannokselta.

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Tätä juuri tarkoitin kommentissani "Falskiudesta...". Näissä yhdistelmissä pitää olla tarkkana, jos meinaa saada todenmukaista. Satukirjakuvitus on sitten eri asia. Tämähän on enemmän tuota jälkimmäistä.

Kapa

6. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Kyllä, nämä on " tätä " päivää. Itse kun en osaa niin en myös tykkääkään :)

7. Seppo R

Seppo R Well-Known Member

3 239
    2 116
    113
    Kylmän upea kuva. Ei mulla muuta . :)

8. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    Kuva jakaa näköjään kivasti mielipiteitä, puolesta ja vastaan. Kuvaa ei oikeastaan paljoakaan säädetty kuten jäljestä näkee, pari eri valotusta kuvassa joka tulikin tuossa jo esille. Kiville n.1min. valotustus ja taivaalle n.15sek. valotus, tuo oranssi sävykin on iha alkuperäinen. Merellä oli jumalaton merisumu joka varmaan värjäytyi lähellä sijaitsevan luotsiaseman valoista., kivien tekstuuri ei itseänikään edelleen miellytä koska oli niin pimeää ja oma kamera ei yökuvaukseen mikään paras ole.

Linnunratakin taivaalla oli kaivettavissa mutta olisi kulkenut kuvassa sivuilla joten en lähtenyt sitä kuvaamaan,olikohan muita kommentteja.....? Mutta joo, kuvat vaan layereiksi ja kumitin kiviä näkymään.

Kiitos mielenkiintoisista kommenteista.