Vs: of me Tämä hienosti toteutettu. Kyllä. Lisäys: Paras tuosta sarjasta. Varmaan meloonin ja mandariinin valkoisiin saa enemmän sävyä sitten tulostaessa? Tiedä näistä nettiresoista.
Vs: of me Oi...enhän mä tuota linkkiä huomannut...katselin vain viinirypäleitä...mulla on nälkä...Niin, hieno kuvasarja.... Hyvin oivallettu...Kuvat herättävät paljon ajatuksia....Jos joutuisin nimeämään tuon kuvasarjan niin antaisin sen nimeksi "Valinnan vaikeus"....
Vs: of me Visuaalisesti tyylikästä kansakoulun biologian tunnin (tai missä aineessa näitä asioita opetetaankaan lapsille) oppimateriaalia. Voi olla, että sisäänheittokuvaksi sopisi paremmin sarjan eka kuva, jos halutaan vähentää väärinkäsityksiä -- se olisi "suorempi" johdatus asiaan ja muutenkin hyvä väline "sisäänmenoon" teemaan.
Vs: of me Mielestäni tämä on yksinkertaisuudessaan ja sommittelultaan tasapainoinen ja onnistunut kuva. Yhteyttä otsikkoon on minun vaikea hahmottaa, mutta ei se mitään. Arkisissa perusasioissa on loputtomasti valokuvauksellisia mahdollisuuksia.
Vs: of me Ensin ajattelin, että höh, mutta isommaksi klikattuna kuvan idea selviää välittömästi. Haluaisin nähdä tämän laadukkaana vedoksena. Ajatonta estetiikkaa.