Vs: Kylmä aamu Tykkään, tykkään tykkään tykkään! Sinisen hetken sininen on mahtava väri, ja vaikkei tämä ehkä ihan ole ko. hetkestä, niin siltä se silti näyttää.
Vs: Kylmä aamu Auh, miten vilu! Nyt on kuva mistä pidän. Pidin kyllä siitä joutsen-kuvastakin vaikka siinä oli jotain mitä olisi pitänyt vähän muuttaa, ehkä siinä sommittelussa, mutta koska en löytänyt syytä mikä vähän ja himpun tökkäs, en sanonu mitään.
Vs: Kylmä aamu Kaunis, hieno ja tunnelmaltaan onnistunut. Tasapainoinen sommittelu, miellyttävän voimakkaat väripinnat ja sävykäs valomaailma. Suomen luontoa kuvattu arvoisellaan tavalla. Maltettu tyylikkäällä tavalla pitää kuvallinen kokonaisuus riittävän yksinkertaisena. Hieno kuva. Nautin. - Eero
Vs: Kylmä aamu Erittäin kaunis kuva! Minä en tänne omia kuviani kehtaa laittaakaan, sen verran aloittelija olen...
Vs: Kylmä aamu Oota vaan, mulla on jo hankittuna Jobon tankki mv laakaa varten. Sit pidellään hatusta kiinni.
Vs: Kylmä aamu Hah, no sitä odotetaankin ! On se kuitenki eri asia se nega ja laaka kuin diasta mv:ksi kääntö. Mummielestä.
Vs: Kylmä aamu Hieno! Onko tämä kuvattu työkaluilla (EOS-1), vai rajattu jälkikäteen? Etualalle se loppu, että olisi neliö, niin iskisi enemmän minua, vaikka onkin hyvin harmoninen näin. Mutta jos sellainen ruutu on tallella, olisi kiva nähdä.
Vs: Kylmä aamu (Yritän tässä saada työaikaani kulumaan...) Eli mielenkiintoinen kysymys: onko tämä kuvattu työkaluilla vai rajattu jälkikäteen... Mitä se tarkoittaa, JPu? Sitäkö, että muut kamerat kuin EOS-1 eivät ole työkaluja? Ja että rajauskin vaikuttaa työkaluun?
Vs: Kylmä aamu Filmille tää on kuvattu (Pentax 645+35mm.) Onhan sitäkin sanottu joskus "työkaluksi", mutta ei kai enää ?? Palelin yhden kylmän talvipäivän Lauttasaaressa ja saaliiksi sain monen monta hyvää kuvaa. Olen tässä pikkuhiljaa scannaillut vanhoja kuvia, koska nyt niistä alkaa löytymään hienoja asioita. Olisko tässä tulossa vanhaksi.......