Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kyllästymispiste ylittyi

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Kasimir, 19 Maaliskuu 2011.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Kyllästymispiste ylittyi

Ns. korkealuokkaisella ja ns. toritaiteella on molemmilla paikkansa. Kovasti nämä korkealuokkaisen edustajat mollaavat toritaidetta. Molemmilla on oma tarkoituksensa - toista ei pitäisi kuitenkaan väheksyä.
    T Jukka

2. Vs: Kyllästymispiste ylittyi

Teknisesti nuo työt tekee vaikka meikäläinen.... erityistä näkemystäkään en noista ymmärtänyt, ei herättänyt ajatuksia, ei herättänyt tunnelmia, ei herättänyt tunteita (jollei tyrmistystä siitä että tätä arvostetaan lasketa) valitan. Eli missä pihvi?

3. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Mielipide juttuja, kyllä itse löysin noista juttuja, tuon viiimeisen voisin kuvitella ostavani.

4. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Mitens Löytänä ja muut maisemamaalarit. Kauheasti niitäkin ateneumissa esitellään. Vaikka ei ole galleriataidetta.
    Muutaman maisemanäyttelyn olen tullut ateneumissa katsoneeksi. Tosin eihän se ole galleria ;)

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Minäkin kuvaan maisemaa. Itse asiassa työstän seuraavaa näyttelyä sen tiimoilta.

kapa

6. Vs: Kyllästymispiste ylittyi

Joku kuvaa autoja, toinen kissoja, mutta miten ihmeessä se tähän edes liittyy???

7. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Kai saman verran, kuin kommenttisi? EVVK, vaikka kommentoinkin.

kapa

8. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
  9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  10. Vs: Kyllästymispiste ylittyi

Tarkoitat varmaan Ainoa, tai sitten sitä joka ei kehtaa edes nimeään antaa julki...