Vs: Kyllästymispiste ylittyi Kiitos Harald. Olet nyt julkisesti todennut, että en ole täyspäinen. Minua olisi kiinostanut. kapa
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Tämän ilmiön huomasi jo ensimmäisillä järjestetyillä messuilla ja sen jälkeen olen boikotoinut ko. tapahtumia. Tuntuvat olevan vain välinetapahtumia joissa markkinoidaan ylihinnakkaita hienostelutavaroita.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Senhän juuri pitäisi kiinnostaa, myös niitä jotka kritisoivat valintaa. Saisivat tietää miksi ne kuvat ovat syntyneet, miksi ne on valittu ja miksi ne ovat taidetta.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Parhaillaan esillä olevia näyttelyitä: http://www.digicamera.net/dnews11/dnews_0411.htm#07042011 Kovin on yhtenevää teemaa kuvissa. Yksi makaa sängyllä, toinen sängyn reunalla, kolmas lattialla.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi joo,eiköhän tuota genreä ole nähty jo ihan liikaa. Minä olen ainakin lopen kyllästynyt tuohon. Pitäisikö tehdä välilä miehisesti: mies paskalla (Higginsällä oli 1.5 vuotta sitten hieno versio), mies kusella, mies yksin katsomassa jalkapalloa, jne. T YJukka
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Niin varmaan pitäisi, mutta itse olen tuota tavaraa jo kuullut riittämiin, enkä ole siitä sen hullua hurskaammaksi tullut. Ja jos sanot ette keisarilla ei ole vaatteita, saat vain vihaa silmillesi. Mitä olen porukan kanssa jutellut, ei kukaan oikein ole niitä juttuja oikein ymmärtänyt, mutta ei kukaan halua ryhtyä myöskään asiaa tonkimaan. Kun tietää että asiassa ei ole kuin yksi totuus, ja muu on kuulemma persuilua, niin eipä siinä sitten mitään, antaa hörhöjen olla rauhassa. Vihaisia fanaattisesti omaan oikeaansa uskovia ihmisiä ei mielellään lähde tökkimään. Ja aika moni taitaa tietää tämän ja kun tietää jo lähdöstä ettei ole heidän kanssaan samaa mieltä, niin pysyy näistä tilaisuuksista poissa. Mitä sitä mieltään pahoittamaan (kun ei asialle mitään voi) ja hupsutuksia kuuntelemaan menee jos on parempaakin tekemistä.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Kyllähän se joku porukka teki myös sellaisen jossa esiteltiin lihavia miehiä mahdollisimman epäedullisissa kuvissa so. ruman ja lihavan ja vastenmielisen näköisinä. Istumassa sängyn reunalla, tuolilla, lattialla ;D En tosin senkään taiteellisuutta ymmärtänyt. En muista oliko sekin näitä samoja naiskuvaajia joka sen teki. Todennäköisesti. Niin arvokkaana taiteena sitä pidin, ettei mieleen jäänyt kuin aihe, vaikka siitä kirjoitettiin useissa lehdissä useita artikkeleita.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Noo, jos ei osaa kuvata, täytyy ottaa mahdollisimman ruma = shokeraava malli ja läjäyttää salamat päin näköä. Kyllä se tekotaide siitä syntyy. Varsinainen suoritus on sitten se selityspuoli...
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Mutta eikös sitä humanistista selitteläätiötä opeteta vähän joka toisessa opistossa ja opinahjossa?
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Kyllä se on ihan yksilöstä kiinni, mitä ajattelee mistäkin, ei koulutusalasta. TJukka
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Ei kun sitä mustan selittämistä valkoiseksi, pimeän valoisaksi ja roskan taiteeksi. Siis selittämisen taitoa. Sanapelejä. Ei mielipiteitä.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Luulisin että olisi taiteilijalle todella kiusallista, kun kaverit tekevät täsmälleen samaa juttua. Taiteilijan "omaperäisyys" saattaa myös olla jo se vanha juttu, nykyään kato toisteisuus ja "jo nähty" onkin persoonallinen, jatkettu väittämä urbaanilla taidekentällä. Saman kun toi toinen teki - luonnollisesti se syvällisin ja mietityin, koko patriarkaalista taideinstituutiota järisyttävä uusi taiteilijakuva...
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Aloitin tämän ja olen mielipiteeni takana. Hieman on rönsyillyt ja luettu läpi. Välillä hyvinkin huvittuneena. Vaikka tämä onkin valokuvausfoorumi, niin en voi olla heittämättä maalaustaidetta soppaan. Suurin osa teistä ei kai koe mitenkään kummallisena toreilla nähtäviä maisemia, tuntureita, koivikkoa ja järveä sinitaivaan alla. Se on oikeaa, vaikka toistaakin itseään vuosikymmenestä toiseen. Kunnon persutaidetta. Kansalle sitä, mitä kansa haluaa. kapa
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Juu, eikös se paikka ole TTYn teknis-taloudellinen tiedekunta tai joku muu Teellä alkava...
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Erottaisin kyllä toritaiteen ja postikortit tuosta ns. näyttelytason taiteesta. "Galleriataiteelle" asetan ainakin itse suuremmat pyrkimykset ja vaatimuksetkin, kuin olla pelkästään se silmänilo vaikkapa kummitädin 60-vuotispäivällä. Uskoisin että useimmat galleriat tähän pyrkivätkin. Jopa kansalle taide on paljon muutakin, kuin maisematauluja.
Vs: Kyllästymispiste ylittyi No, Katariina on ainakin poikennut tuosta maisemagenrestä. http://www.iltalehti.fi/viihde/2011040713508903_vi.shtml
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Voisiko paremmin luonehtia nykypäivän kuvataidetta jossa vihaiset naiset kuvaavat itseään Lisäksi on helsinki-koulukunta joka kuvaa selkiään maisemaa vasten, pyrkien tekemään kuvasta sellasien "retro-filmilookin" oloisen. Sitten fineart-mustavalkokuvaajat joilla on tolppa vedessä ja piiitkä aikavalotus. Oliko vielä jonkun muunkin näköisiä kuvia olemassa?
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Eräs taiteilija teki tuollaisen joskus.. ainakin 25 vuotta sitten Tosin mies oli pussi päässä. Ja viimeisessä kuvassa köysi kaulassa jos muistan oikein. (ilmeisesti ko. teossarja teki kuitenkin muhun vaikutuksen koska muistan sen yhä niin vahvasti)
Vs: Kyllästymispiste ylittyi Arvostan Kataa, vaikka tisuja on näytettykkin, niin kiistatta erityisen lahjakas neito.