Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pari reproa postikorttikokoelmastani

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Kasimir, 27 Huhtikuu 2011.

1. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Tekijä tuntematon

kapa

2. Vs: Pari reproa postikorttikokoelmastani

Nää o herkullisii, tonne Harjul oikee kutisis lähtee vaiks iha heti :)

3. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38
    Vs: Pari reproa postikorttikokoelmastani

Toi reikä on ihan siisti, jos vertaa entisessä kotikaupungissani Mikkelissä olleeseen "taideteokseen" Keventävä reikä. Hirveä. Onks kellä kuvaa. Mä en voinut edes kuvata sitä.

4. Kasimir

9 684
    547
    113

Haraldille:

Nämä kaksi korttia ovat sarjasta "Jyväskylä Kokoelma", jossa on noin 120 postikorttia, joista osan on tuottanut K-kuva niminen postikorttifirma, osa on luokiteltu osioon "tekijä tuntematon".
    Sen verran, että ankaran tutkimuksen jälkeen voin sanoa, että vanhatkin ovat tehty vuonna 2003.
    Tiedän jopa tekijän.

Näitä on ollut jokunen vuosi sitten täälläkin näytillä muutama tuolla "Kuvat ja galleriat"-osiossa. Silloin elimme vapaamielisempää aikaa, eikä postmodernia tekotaidetta pantu siellä hyllylle ;)

kapa

5. Johannes

Johannes Well-Known Member

2 346
    302
    83
  6. Kasimir

9 684
    547
    113

Tuo kirja minulla onkin. Noita on ainakin kolme lisää, muistaakseni.
    Tuota ehdotustasi olen kyllä harkinnut. Ero Parriin on siinä, että minun kokoelmani postikortit ovat kaikki väärennöksiä ja itseni tekemiä, kun taas Parrin kortit ovat oikeita, eivätkä Parrin tekemiä.
    Voi vaan olla, että pelkästään Jyväskylään keskittyvät kortit eivät jaksa kiinnostaa ihmisiä, mutta olen ajatellut jatkaa projektia hieman laajemmalti. Saas nyt nähdä.

kapa

7. Johannes

Johannes Well-Known Member

2 346
    302
    83

Menin täydellisesti lankaan. Vaikka luinkin ketjua, en tajunnut näiden olevan "uustuotantoa". Tuntuu muuten hassulta, että omista kuvista tehdyt kollaasit siirretään yleisen keskustelun osastolle. Minullakin on pari Parria juuri tilauksessa amatsoonilta.