Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kyllä minulle vain kelpaisi...

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Tapiola2006, 26 Elokuu 2015.

  1. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Kyllä minulle vain kelpaisi...

    Pätkätöita ravintolatiskaajana,  apumiehenä autokuskille, lumppurina, jopa yliopistotasolla työpajan vetäjänä, jossa silloin kyllä opetin ihmisiä turhuuteen. Itsenäisenä taiteilijana olen monia öitä valvonut, en niinkään fyysisen työn puutteesta, vaan henkisesti yliväsyneenä, jolloin ei pysty nukkumaan.

    Kapa

    P.s.
    Unohtui mainita, että museokuvaajanakin 12 vuotta Alvar Aalto-museossa.
     
  2. Vs: Kyllä minulle vain kelpaisi...

    Sisälukutaitoa puuttuu. Olen kuvannut Leica S-mallilla mutta en Pentaxilla enkä uudella Sonylla.

    En aloittanut ketjua muista merkeistä kuin uusimmasta Leica S -mallista, joten ei nyt sekoilla tämän sisällön kanssa. Tämän tarkoitus ei ole ollut (jälleen kerran) olla joku vääntöareena. Toteuma, joka aina vaan jaksaa hämmästyttää. No, hyvin harvat kejut selviytyvät ilman, etteikö jonkinasteista, aiheesta riippumatonta, lapsellistaväittelyä ja toisten vähättelyä syntyisi.
     
  3. Vs: Kyllä minulle vain kelpaisi...

    Aika varmoja mielipiteitä taas kerran. Varsinkin kun ottaa huomioon, että kirjoittaja ei ole kuvannut ja tuskin tulee koskaan kuvaamaan ketjussa kirjoittavien kanssa.

    Mutta, parempi harrastushan sekin on, kun tiirailee näitä juttuja netistä ja kirjoittelee tänne, kuin että pelaisi hedelmäpeliä ABC:llä ja joisi keppanaa.
     
  4. Vs: Kyllä minulle vain kelpaisi...

    Olisihan se tosiaan hyvä jos saisi puhua vain siitä mitä on tehnyt viimeisen tunnin aikana. Kuten valittanut toisista keskustelijoista ja kaivanut nenää ;-)
     
  5. jyrkialanen

    jyrkialanen Member

    387
    2
    18
    Vs: Kyllä minulle vain kelpaisi...

    Ollakseen valmistaja, joka ei sinun mukaasi kykene tekemään yhtään omaa lasia, Sony on valmistanut suhteellisen monta objektiivia pelkästään E-bajonetille:

    FE 24–240 mm F3,5–6,3 OSS
    FE 28 mm F2
    FE 90 mm F2,8 makro G OSS
    E 10–18 mm F4 OSS
    E PZ 18–105 mm F4 G OSS
    FE PZ 28–135 mm F4 G OSS
    FE 70-200 mm F4 G OSS
    E PZ 16–50 mm F3,5–5,6 OSS
    E 18-55 mm F3.5-5.6 OSS
    E 18-200 mm F3.5-6.3 OSS
    FE 28–70mm F3,5–5,6 OSS
    E 55–210 mm F4,5–6,3 OSS
    E 16 mm F2.8
    E 20 mm F2,8
    E30 mm F3,5 -makro
    E 35 mm F1,8 OSS
    E 50 mm F1,8 OSS