Tiedän, että nämä kuvat ei kiinnosta muita, mutta pistämpä kuitenkin. Kuva on otettu Olympuksen C5050Z kameralla, jonka kennoteknologia ei ihan vielä ollut tätä päivää
Vs: Lapseni Jouluna 2005 "Tiedän (siis "tiedän") että nämä kuvat eivät kiinnosta muita, mutta pistämpä kuitenkin." Syvä huokaus...
Vs: Lapseni Jouluna 2005 Myönnän, että värikylläisyyttä hieman liikaa, ehkäpä myös punaista. Tuo ongelma toistuu aika ajoin, PSE:llä samalla läppärillä kuvat näyttävät hyviltä ja kun ne siirrän tänne, niin samalla näytöllä näen itsekin tuon sävyvääristymän, pitäis ikään kuin arvata ja ottaa ennakkoa jotta kuva olisi täällä ok. Toisaalta jotenkin tykästyin tähän, hmm, sanoisinko amerikkalaiseen tyyliin, hieman liian makea kuva "normi" suomalaiselle, asetellun näköinen, vaikka lapset onkin ihan itse asettuneet näin.
Vs: Lapseni Jouluna 2005 Tuo oli kaamea kamera, ei kestänyt käyttöä, duunin kamera oli 5 krt huollossa takuuseen.. Sitten vaihtoivat Canoniin.. Sama juttu kaverin kameran kanssa.. Ihan kiva kuva albumiin ja kuvakehykseen
Vs: Lapseni Jouluna 2005 Herttaisia pilttejä, rajaus ei ole mielestäni oikein onnistunut, mutta se lieneekin sivuseikka
Vs: Lapseni Jouluna 2005 Ok, tässä nyt kaikki mitä tiedostosta löytyy, mitään en ole rajannut, mutta kun yritin korjata tytön silmien punaisuutta, niin vain vasen silmä korjaantui ja kun yritin jatkaa oikean silmän korjaamista, niin vasen jatkoi "korjaantumista" joten tää on nyt silmäpuolikuva, ei mahda mitään.
Vs: Lapseni Jouluna 2005 Ei voi olla todellista, kuin mistä kotialbumista tahansa, miksi tämä on täällä esillä?
Vs: Lapseni Jouluna 2005 Sinähän sälli oot, itse heität kehiin käsitämättömän surkeita kuvia ja olet muka jonkin näköinen arvostelija. En nyt viitsi kaivaa esimerkkejä kuvistasi, mutta muistelen joitakin moottorikelkka kuvia, metsässä samoamis kuvia, MTB kuvia jne. niitä en edes pistäisi albumiin saatikka tänne. Tämän kuvan totesin olevan kuvan josta kovin moni ei ole kiinnostunut, mutta NE joita tämä ehkä KIINNOSTAA voisivat antaa arvioitaan. Tämän ns. alkuperäisen liittäminen tänne perustui yksinomaan paljon arvostamani Aranevan mielipiteeseen rajaamisesta, sinä voit mun puolesta olla vaikka hiljaa, mutta sullehan se ei mitenkään sovi