Jos Sinä -lukijani- olet hän - ilmaise elinvoimaasi. Toivottavasti Herra R. voi hyvin ja luo vielä lukuisia tolppakuvia. Ja muitakin teoksia. Tulipahan mieleen ja huoli alkoi kalvaa... - Eero
Vs: Missä on Riksarst ? taitaa Erskalta loppua noi "vastavittuilijat" kun alkaa jo entistä haikaileen, Nosta vähän rimaa ja lisää ripaus "Kylddyyriä" eikohän joku vaivaudu naputteleen jotakin...
Vs: Missä on Riksarst ? Kiitoksia Est! Jeps! eli ns. omaehtoinen banaani tänne. Jospa tuo mopedi pysyisi hallussa... (tuskin pysyy) Hmm! pakko todeta, on sitä elämää muuallakin kuin netissä. (ainakin joillain, mutta feispuuk käyttäjiä ei lasketa). Inspis katosi kuvaamiseen kokonaan jossain vaiheessa ja ajattelin antaa sen olla hetken että kipuna löytyy, no nyt taas mennään ja yritetään haalia mm. tolppakuvia. Koko sarjaa en saa millään täyteen, mutta toivottavasti korteilta löytyy muuta "julkaisukelpoista". PS: Vidduilu on taito- ja taidelaji, jos hyvästä vidduilusta otetaan vidduilu pois mitä jää jäljelle? V: avoin suu.
Vs: Missä on Riksarst ? Musta et saa kumppania enää mihinkään. multA EI LOPPUNU MOTIVAATIO KUVAAMISEEN, paskanjauhamiseen kylläkin...
Vs: Missä on Riksarst ? Provoa lisää... Kokeillaanko? ;D ;D ;D Laittekee tämä lukkoon ettei paskanjauhanta jatku
Vs: Missä on Riksarst ? Heipä hei kaikille! Taas on vierähtänyt reilu puoli vuotta viime visiitistä...
Vs: Missä on Riksarst ? Dear Est Muistelisin että tarkoitus on että tämä foorumi pidetään "poliittisesti" puhtaana... On vaan tapahtunut kaikenlaista joka on aikaan saanut sen että olen täältä pois pysytellyt. En kuvaamista ole lopettanut, olen vaan hiljentynyt... Nykyisessä talouspoliittisessa tilanteessa olen pakotettu jostain karsimaan ja onhan noita kertynyt nurkkiin...
Vs: Missä on Riksarst ? Joo - ei kai tänne oikein politiikka sovi - vaikka ihminen onkin melkolailla läpeensä poliittinen otus ja tuskin -ainakaan tyystin- nahkojaan ikinä luo ? Eikä politiikka(-kaan) alunperin paha sana ollutkaan - se vain jossain vaiheessa lähti lapasista kuin Apilaksen ammus - ihan kuten tuppaa käymään kaikille hyville aatteille, uskonnoille ja aikomuksille tämän lajin parissa. Historiallisesti, ainakin ... Mut tervetuloa takaisin ! - Vois vaikka kuvata tänne parit tolpat joku päivä ? Tämän tapauksen kunniaksi !