Vs: DIY lightsphere? Ei kun tee tollanen. Minä käytän sitä ja on hyvä - ja halpa. Artur noita väsäsi ja myi ulkomaita myöten, mutta kyllästyi näpertelyyn ja julkaisi teko-ohjeet. kapa
Vs: DIY lightsphere? Ja paskat. On lurua, eikä kestä käytössä. Tuossa on myös tärkeää, että on irti välähdyspäästä, ei kietaistuna ympärille. valo käyttäytyy eri tavalla. kapa
Vs: DIY lightsphere? Kuplamuovin hyvä puoli on se että se on halpaa - eli sen ei tarvitse kestääkään käytössä sitä yhtä kertaa kauempaa. En toki tarkoittanut että se pitää kietoa salamaan tiukasti sen pintaa nuollen. Aika helppo tuosta on vähän teippiä käyttämällä tehdä myös tötterö joka toimii ihan siedettävällä tavalla.
Vs: DIY lightsphere? tässä on ihan näppärä nuudelikuppiviritys. vai ajaako paperinpala kummarilla kiinni salamassa saman asian?
Vs: DIY lightsphere? No sitähän minä. Jäi linkki laittamatta. Tarkoitus oli. Sahelle vielä, että kuka sitä lurua kuplamuovia ja teippirullia viitsii kannella mukana, kun töitä tehdään. Satunnaiselle näppäilijälle saattaisi sopiakin. Minulla on tuo IKEA-viritys rullalla laukussa salaman kanssa ja heti käyttövalmiina. Ilman kuminauhoja ja maalarinteippirullia. Ja sitten kun hajoaa, niin on kotona melkein täysi rulla varaosia. Niitä molempia, ikeaa ja velcroa. kapa