Moi! Muutaman kerran on tullut ongelmia kun ite teen hommia puuseella ja toisessa päässä on smacki, niin minun polttamat DVD-levyt (sisältää pelkkiä kuvia) ei toimikkaan toisessa päässä. Nyt kaikki smackinistit huomautan, etten ole vaihtamassa omenaan, niin kuinkas tuosta ongelmasta pääsis eroon. Onko vika DVD-formaatissa (+/-), polttoohjelmassa vai polttolaitteessa? V.
ei saa polttaa multisessiona eikä saa finalisoida. en tiä miks, mut nämä poistamalla alko mun kuvat mainostoimiston päässä aukee paremmin, eikä ad enää vittuillu nii paljo
Uuh..mulla oli mielestäni just päinvastoin, eli juurikin piti finalisoida niin rupes yhdellä taholla toimimaan. Vai voinkohan muistaa nyt ihan väärin? Ainakin niin oli muistaakseni yhden tapauksen kanssa, nyt tosin toinen näyttäis olevan toisin.
Eri DVD-formaatit eivät ole paremmin Mac- tai PC-yhteensopivia, se on vain asemasta kiinni mitä se tukee kunnolla. Myöskään vanhemmat DVD-soittimet eivät osaa kaikkia levyjä, eivätkä DVD-RAM-vehkeet kai vieläkään.
Juu tuo taitaa olla vaatimus, huomannut sen itsekin kun ittellä peeseitä ja koululla mäkkejä ja pitää saada molemmissa pelaamaan...