Taitaa olla ihan sama kuin muussakin myymisessä, että myyjä vaikutus on suuri. Ei mun kuvat mitenkään kummosia ole, mutta kun on pokkaa niitä käydä myymässä. Ja tavallinen ihminen joka on lähinnä pokkarilla omia loma kuvia katsonut, niin hänen silmissään ne on hienoja. Näillä saitelle tykätään eri kuvista kuin mitä tavalliset ihmiset haluavat seinilleen. Itse on tullut myytyä kaikenmaailman omia ja muiden tuotoksia ja jopa myyjiä koulutettua. Niin että ei pidä olla mestarikuvaajakuvia myydäkseen. Ei muuta kuin myymään, nyt ihmiset sisustavat kotejaan kuvilla. Muuten ne ostaa ne ikeasta.
Tai ei niitä ole pakko lähteä myymään mihinkään. Voi käydä niinkin että sut ja sun kuvat löydetään vaikka netistä. Siis jos kuvat vain ovat seinälle sopivaa matskua. Näinkin on käynyt. Joten olen samaa mieltä siinä, ettei tosiaankaan tarvitse olla mestarikuvaaja kuvia myydäkseen.
Kyllä se vaan on helpompi ostaa kun näkee miltä kuva näyttää kankaalla yms. alustalla ja kyllä se on harva joka lähtee nettiin kuvia selaa. Osto päätöskin on helponpi kun ei ole liikaa pähkäitävää. No jos netissä yritää niin kanattaa laitaa selaisia hakusanoja että asiakas löytää, vaikka myydään sisustusvalokuvataulujakohankovain.
tai sitten ihan kysytään kuvaamaan. ..ai niin mutta enhän mä tiedäkkään tarviiko siinä olla mestari vai ei kun ite oon...
Tämä on totta. Itse asiassa nettisivuissa sattaa jopa olla jotain sellaista minkä takia ostja peräätyy päätökseää. Liian suuri valinnanvara on ostajaa hämäävä aspekti, totta. Ja noitako ostaja hoksaisi hakea? Eipä olisi päähäni pälkähtänytkään. Kaikkea ne kouluttajat tietävätkin.. Täytyypä lisätä sivuille tuo, kiitos vinkistä. Yksi tuttavani myy kirppispaikoissa tavaraa, ja totesi että paras keino valita menestysartikkeleja on intuitio. Jos tulee fiilis että "tätä kökköä nyt ei ostaisi krapulainen anoppikaan!", niin sitä kannattaa pistää tarjolle reilusti.
Just joo aivan. Viime kerralla kirpparilta tarttui mukaan kaksi kourallista "hienoja" Volkswagen -solmionpidikkeitä... ;( Myyjä vielä ihmetteli "Miten nuo volkkarikamat tekevät kauppansa, ja näitä komeita "Seat"-pidikkeitä ei osta kukaan!" Ei millään pahalla Seattikuskeille tietenkään.