Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Internet on hyvä paikka olla kovaa poikaa ja viisasta miestä,itse kenenkin.Vittuilu ja arvostelu kasvotusten jo kysyy otsaa ,tai isoja lihaksia.Helposti myös tulee miehyvä omasta hyvyydestä muutamasta kansikuvasta tai menestyksestä alalla,käytännössähän tämä on vain valokuvausta,ei kuitenkaan elämää suuremmasta asiasta ole kysymys.Harrastajia ei pidä väheksyä,heillä on monella enemmän sydäntä aiheeseen,vaikka taidot eivät kaikilla riitäkään terävään kärkeen,kuten allekirjoittaneella.Pääsiäistä kaikille!
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Suht asiallinen kommentti, suht asialliseen aiheeseen, ottan huomioon sen pintavaahdon mikä edellä on käynyt. Yksi kameralaukkulainen lähetti mulle muutamia skannauksia kameraLEHDESTÄ , jossa oli mun kuvia ollut tyrkyllä, saman laista vaahtoa ja kissanhännän vetoa se oli sielläkin-joskus vuonna 1980, että silleen, joka tällaista haluaa, senkun vain roikkuu framilla. sitä saa, mitä pyytää...
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Mulla on jossain lehti, missä on sinusta juttu ... oliskos vuodelta 70 ? On pitänytkin kysyä haluatko että skannaan ja lähetän sähköisenä isännälle, itelleen? Oletin että sen kuitenkin omistat... jotenkin muistan että jutun olis skrivannu Jussi Aalto... ehkä mä erehdyn . Pitää etsiä se lehtijuttu. Muistan että siinä sä hymyssäsuin pällistelet joku kukkapaita päällä ja siinä oli kuvituksena sun aikansa "muotikuvia", oiskos ollut rautatieasemalla - sivuparkissa otettuja ? Oli oikein symppis pikku -parin sivun- artikkeli, haastattelu ja tarina sinusta se ! Funtsin että olisin yllärinä lähettänyt sun syntymäpäiväksi, vaikken sellasta koskaan harrastele, yleensä (ja nytkin meni se päivä ulkomailla ollessa). Katotaan joku päivä -jos löytyy. ____________________________________________________________________ Kimo62 kirjoitteli täyttä asiaa. - Eero
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Joo, Kimo62 kirjoitti asiaa, mutta kyllä silti sellainen paskaajauhava negatiivinen palaute ottaa helvetisti pannuun. Jos se negatiivinen on sellaista, että seuraavalla kerralla saa paremman kuvan, siitä on kiitollinen, mutta jos pelkkää suunsoittoa, niin se ottaa pannuun. Helvetin paljon. T Jukka
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Erska, porukka on ollu aika aktiivinen, mulla on niitä kaikenlaisia, ei laiteta tänne turhaan, sit joskus, mä itte katon tähän sellaisen josta ei ole mulla edes diaa jäljellä,No tällainen tuli mule lahjaks... Kyl mä reissun muistan Libanoniin suomalaismimmienkanssa. samaan aikaan sunilleen kun toi lapinsarja, veneessä keskellä koskea. sit oli toi Popular Foton vuosikirja sinne laittoivat, yks kanssa oli löytänyt. kiitos vaan, niin se vain katoaa ja unohtuu toi maallinen kunnia... Tää toinen, siinä lukee takana "kameralehti kansi 7/72" jos jollaki olis toi lehti, niin lainaisin ja vetäsisisin skannin että sais talteen ton kameralehti logon kanssa. sit yrittäis laittaa framille vähän vanhuuden iloks, että on joku joskus diggaillu näitäkin räpsyjä ei kaks ilman kolmatta, tänkin muistin hämärästi, en tiedä mikä oli mutta kun oli otettu ja rahat tuhlattu, niin ei tuntunu enää missään, katto vaan eteenpäin. sit kun kolmatta kierosta tätä piirileikkiä ja asiakkaita rundas, niin alko vituttaan, eikö ole muuta, ihan tahtomattaan alkoi tuhoomaan uraansa ja leikkiin leluilla ja skabareilla,polttaan loputkin sillat, nyt kyllä näkee että olis vaan pitänyt nostaa kytkintä ja painua ulos maailmalle. ois ehkä ollut mahikisia, olihan siellä sit myöhemmin niinku joku sano lähdesmäki ja horst ja joku muu, tääkin viimeinen oli aika far out suomen "anttila lookin" rinalla jotakin 1979... tiedä häntä,...ei vaan ollu filiksiä enää, ku se oli tehty niin se oli siinä.sit vois tietysti ottaa ton Riipisen tien, käyttää fotojaan vaan lähtökohtana ja tehdä irtiotto ihan totaalisesti...
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Poltellaan just naapurin ukon kaa pahoja henkiä pois ja juuaan pissee. Tulin hakee kaljukkii. Se on kasannut ihan hillittömän kokon. Jos jotakuta ahdistelee pahahenki niin voipi sen tonne kokkoon sujauttaa. Tehkää hyvin
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Sä oot oraakkeli mies mun heimosta, käys vielä tuolla anno 1723 osastolla , kun sen oon nähny, sit menen vaikka taputteleen rumpuani.
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen Kyl kuvan voi laittaa esille tällaiseen yleisluontoiseen säikeeseen. Kunhan on siihen oikeudet. Ei siin mitään, kunhan jätetään toisten kuvaketjut rauhaan 'omilla' kuvilla. Mut rauha olis paikallaan... ei sohita sinne tänne, miten sattuu ja loukata siten muita.
Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen alkaa tippuun noita fashionjuttuja frendien arkistoistakin, joten kohta on kamaa mitä laittaa seinille. tähän nyt kevään ja silleen kunniaksi vois muutaman laittaa tuolta historian aamuhämärätä ja muutaman ihan kommentiksi nykymenosta. sit vois ihan ittekses taas mennä miettiin että mitä vittua täällä amatöörikollien joukossa häärii, ihan museoon vaan kaikki kama, jokainen näkee kaiken oman viitekehyksiensä kautta, jos raaputtaa vähän gloriaa pois sellaiselta joka ajatelee olevansa "kukko tunkiolla", turpiinhan siinä tulee ja varsinkin hyökätään sellaisilla argumenteilla kuten ukko ja jäänne menneiltä ajoilta. ok silloin oltiin jotakin kolkytä viis, siinä iässähän just pantiin tuulemaan. mutta on virhe kuvitella että kaikki on keksitty tänään tai edes eilen