Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana boubou, 11 Maaliskuu 2009.

Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Koska alkaa pikkuhiljaa mitta täyttymään:

Hankkikaa elämä ja keskittykää siihen.

1. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

kaikkein paras vastaus on että lopettaa vaan kommentoimisen.kyl ne näkee mihin toi polottaminen jää, ja sitten ´Mike "tuhannen taalan paikka", jälleen...

2. hymio

hymio Member

323
    0
    16

Selviän kyllä ilman idolssia ja bigbrotheria, mutta internet-draamasta en tingi.

MOAR

3. Tuota

Tuota

68
    0
    0

Tää on jo huvittavaa. Itse olen kateellinen sekä Valtasen että Miken lahjoille kuvaajana.

Jos saisi edes toisen lahjat. Ja päälle Estin ja mvuoren kommentointikyvyt.

4. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Mikä vitun VALTANEN, emmä tiiä kun yhden ja sekin on mannetaustainen...

5. Tuota

Tuota

68
    0
    0

Sori, Vatanen!

Valtasen Mika on turkulainen taidekauppias. Tykkäisit törmätessäsi.

6. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Mä kerron sulle TUOTA, yhden jutun: Mä synnyin tällaisena, ei tällaiseks opita. sen kun aika moni hiffais, säästyttäis aika monelta käyrältä rautalangalta. jo viistoistavuotiaasta mä rundasin keikoilla , fonin kanssa, se oli kymmene kertaa "taffimpaa" kun tää visuaalinen vääntö. Oli kaksi syytä että lopetin ton tuuttaushomman, eka oli että kun keikan jälkeen panetti niin hitosti, ja kaikki herkut oli kerätty talteen. oli tehty sieltä lavalta toi perustyö aika huolellisesti, nääs. Toinen oli se "viimeinen niitti" olin lappajärven lavalla pohjanmaalla. skulattiin kavereitten kanssa kaikkee mitä silloin oli tapana tuutata ja vispata, mannekundit tykkäs että ollaan liian"fiinejä" ja ollakseen, kun aurinkolasit silmillä vedettiin keskiyöllä slovareita. ne ei oikeen saanu niitten giltsejä lämpeneen tai valkolaiskundit niitä vähän pyöritteli Foxin tahdissa. kuiteski, ku mä olin lavan takana kusella tuli siihen rinki manneja tollaiset nahkasaappaat jalassa ja lierihattu kallellaan, stidi hampaitten välissä, niin saatanan"Tuffina". yks vilautti aika helvetinmoista stilettiä ja sano, osoitten mun lapaluita, kuule, se on TANKOA TAI TÄTÄ.. sanoma meni perille, meni Autumn Leaves, How High The Moon ja muut bebop biisit takapotkulla eli tankon tahdilla, illan pääteeks sanoin kavereille : moi tää oli mun vika tanssikeikka...

7. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Eiköhän tämä(kin) olisi jo aika lyödä lukkoon.

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Siinäkin yks perkeleen lukkoseppä ?

Lukko sinne - toinen tänne - kolmas ties minne... ?

Väsäile oma sivusto missä voit- alunalkaenkin pitää kaikkia LUKKOJA koko ajan ... lukossa ?

Tai ryhdy ruumishuoneen vartiaksi ?

Turpa lukkoon :) ?
    - E

9. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Vaikka mulla on mm. Abloy:n valtuudet, niin ne ei täällä auta... ;)

Vituttaa olematon paskan jauhanta, olemattomasta asiasta joka ei liity mitenkään kokonaisuuteen.

Est: Peace please

10. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Cool down eeroseni  odotetaan iltahämärää ja sitten tiputellaan taas. eihän täällä oo edes .piip., .piip, piip.. puhumattakaan, mikäs täällä on odotellessa, aina välillä katon josko argos olis selviytynyt hollille ja taas joku saanu kicksit tai pultit tosta AD 1732 jorinasta, mun stooreissa näköjän ei keskitietä olekaan. Miten on modet, saaks noita yskäreitä tänne näkösälle siellä löytys aika upeeta kommenttia, mulle ja musta...jos tarttis toi  vatis joskus egoboostia laittaa...

11. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Aikasta negatiivinen lausunto :)

Eiköhän löydy sellaisiakin foorumeita, missä voi avautua muille jos on esim. ollut huono lapsuus, paskoja valintoja elämässä jne.? Tietty tehokkain tapa, mitä "normaalit" ihimset käyttävät, on psykologin juttusille istuminen..

12. Tuota

Tuota

68
    0
    0

Mä tykkään lukea Vatasen kommentteja, kuten Mikenkin. Kolmantena Erska.

Foorumin valopilkut.

13. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

..."normaalit" ihimset...

(lainausta ^) ____________________________________________________________

Jospa mä en ole tollanen nk. "normaali" ihimnen ?

14. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Ei tunnu egoboostia kaipaavan, ei.

Noi sun jutus, stoorit on ok. Mutta jätä muiden foorumilaisten nimittely, provoominen ja yleinen vittuilu pois, niin voit jatkaa vielä hetken tätä leikkiä.

15. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Nyt menit näreeseen niin että kopsahti. (hömppätohtoreita haa haa)
    "Normaalit" ihmiset korkkaavat kossun ja jos ei auta niin toisen.

Pistäs määritellen normaali, jokin muu kuin Eppu Normaali

Edit:
    Btw kuten kaikki varmaan huomaavat: Mulla on todella huono päivä!

16. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

oho, taas livettiin ruodusta...

17. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Totta, ei sitä noin vaan määritelläkään :) Mutta kuitenkin pointti varmaan selkis. Ja tohtoria komppaan kuitenkin ennemmin kuin kossua, siis jos vakavasti ottaen on todella sellasia henkisiä lukkoja, mitä ei itse saa auki. Eri asia on sitten, haluaako edes yrittää vai jatkaako muiden kustannuksella.

18. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Miten toi sun lässytys liittyy ... yhtään mihinkään ?

HAKEUDU HOITOON.
    Hyvän sään aikana !
    - hyvät "ihimset" sentään, tätä menoa...

Pistää jo -suht terveen miehen- huolestumaan !
    - Erska

edit: paha päivä ?

19. Vs: kuvien kommentionti ja siitä hermostuminen

Tähän komppaan riksaa: Psykologit? no joo ! intin aikana yrittivät vähän suitsia mua ruotuun, pitivät Tilkan palikkaosastollakin pari kuukautta, sitten Tilkan johtaja-Psykologi kuiteski, kutsu huoneeseen ja sanoi: olen täällä kaikenaisia rasskukoita ja näyttelijöitä katsonut, useimpia ovat meidän sotilaspsykologit lukeneet kui avonta kirjaa. teistä, vatanen täytyy sanoa että eivät ole ottaneet selvää. Kuitenkin minä sanoisin että olette taitavin näyttelijä mikä meillä on tähän asti vieraillut. Eiköhän kuitenkin tehdä sopimus: te saatte sen minkä haluatte, annan sanani että joukko-osastossa tullaan noudattaman minun määräystäni, mutta te jätätte sotilasviranomaisten jujuttamisen tähän.
    Lisä detaljeja kuvasarjojen kera on tarjolla sitten kun Lush Life avataan. eli tämä oli sellainen välipala mainos..rauha tuon Sotilaspsykologin muistolle, on sielläkin näemmä poikkeuksia säänöstä...