Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Hesa kunniaan! Ja Hesan käyttö. Ikuisuusaihe, mutta pakkohan tässäkin on taas muistuttaa ettei stadi ole yhtä kuin hesa. Yhden määritelmän mukaan stadin rajat piirtää sporat. Hesa sen sijaan on Helsinki eikä varmaan kukaan pillastu vaikka vaikka sanosis käynees hesaaas vaikka olikin kyssees vantaa. Mutta kun käy Tikkurilas niin sekö on sitte stadi? Siit hevosetkin nauraa.
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Totta on ettei mikään ole niin vaikea ja rajoittunut otus kuin helsinkiläinen ;-) Onko tämän arviointi vaikeaa, markulle?
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Lähiölapsena ja nykyisenä lähiöläisenä katson olevani hesasta aka helsinkiläinen, vaikka Stadi on snadi mutta buli -vessakirjoituksia on tullut käytyä katsomassa kun on lähellä asunut.
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Olisiko noin. :-\ Toisaalta hyvä omalta kannaltani kun lapsuusmuistoillani voisin selittää vaikeuteni... Poishan sieltä tuli muutettua heti kun kotoolta lähti.
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Ketkä meuhuavat "aidosta" semmoisesta, sikäläisestä murteesta jne. niin intona? Onko joku huomannut että kokkolalaisilla olisi samanlaisia intohimoja erotella ihmisiä sadan metrin asuinpaikan mukaan? Tai osaako sanoa Kokkola oikein? Tai jättäää aina systemaattisesti kertomatta, että kyse on Kokkolasta, (kun Kaikki kuitenkin tietävät että Kokkolasta on aina kyse ;-)
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Niin gimis on stadi mut yks toivomus snadi et saisin joskus viel kartsoillas luudaa..hieno fiilis,kun joskus dallailee kalliossa linjoilla ja muistelee niintä lumisotia joita käytiin sekä niitä purettuja puutaloja joissa pyykit pihalla tuulessa kesäisin kuivuivat ja kallion kansakoulua jossa opiskelut tuli aloitettua -66. Aika kultaa muistot kai... Edit 1 Kuvien arvioinneissa mielestäni suurta osaa näyttelevät tunteet eritoten jos itsellä on muistojälki aiheeseen.
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Riippuu siitä mitä pitäisi arvioida, videota, kaverin ammattitaitoa, kuvioiden muotoja vai mitä?
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Kuuntelin murretutkijoiden haastelua aiheesta ja he olivat yksimielisiä siitä, että molempia on käytetty paikallisslangissa jo aikoja sitten.
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Hei, mä olen asunut ainakin kymmenellä paikkakunnalla, että ei mulle tarvitse kettuilla. Kyllä mä suurinpiirtein tiedän millaista on Kehien ulkopuolellakin
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Turkkulaisil kyl o. Eiks se puron leveys ole osapuilleen 100 m....
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Heh, ihan Fingerpori-ainesta ;-D
Vs: Kuvien arvioinneissa on mukana muutakin kuin vain kuvan arviointia Mielestäni Matti kiteytti asian hyvin