Vs: Lehemät Ai perkele, kun on hieno. On niin tunnelmaa, niin tunnelmaa. Laittaisin vaikka seinälle. T Jukka
Vs: Lehemät Upiata. En ole ennen nähnyt lehmiä pilvessä, mutta nyt tahdon nähdä toistekin. Kuitenkin kokeilisin rajata sekä ylhäältä että alhaalta noin puolen sentin siivut pois.
Vs: Lehemät Koska lehmät ovatten sekä eri värisiä että eri muotoisia laitumeen verrattuna. Tämä riittää erottumiseen noin yleensä.
Vs: Lehemät Eipä ole ennen tullut mieleen laittaa lehmän kuvaa seinälle, mutta tämän kieltämättä vaikka voisi. Taustan sumu ja etualan pehmeys nostavat idylliset lehmät esiin.
Vs: Lehemät Ahaa, ihanko totta? No vau. Tietänet mitä tarkoitin, mutta senkun jauhat. Minä vain ihailin kuvaa.
Vs: Lehemät Lehmät vetää ruohoa, ilmankos ovat pilvessä. Hieno ja seesteinen kuva näistä maidontuottajista.
Vs: Lehemät Olet oikeassa, joskus vaan olen sillä päällä sen kummemmin pahaa tarkoittamatta. Siis elä hermostu. Minäkin pidän kuvasta.
Vs: Lehemät Olet oikeassa, joskus vaan olen sillä päällä sen kummemmin pahaa tarkoittamatta. Siis elä hermostu. Minäkin pidän kuvasta. [/quote] Mitäpä sitä hermostumaan suotta. Niin sitä taitaa kukin välillä olla sillä päällä.