Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Mun Nikoneitani, melkein kaikki, tuossa on 16 runkoa ja 26 objektiivia. Ei tietenkään mitään järkeä, mutta mukavaa... Kuva on huono, mutta otettu peilittömällä hämärässä.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Katselin tätä ja ajattelin että oma kameroiden keräilyni on pientä. Sitten törmäsin naamakirjassa tähän ja huomasin ettei sinunkaan "sairautesi" vielä ole pahaksi äitynyt ) https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 616&type=3"]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10209692688811562&set=a.10209692650290599.1073741970.1160195616&type=3
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Joo, innokkaat on sitten erikseen... Noi on muuten tossa kuvassa silleen toistensa edessä, että kun laskin nuo rungot tarkemmin, niin tuossa onkin 17, joten eilen ostaman F2as onkin runko numero 18
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä +1 Välillä harmittaa, kun meni myymän oman Nikonit, Contaxit, Zeissit pois.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Joo, mulla on omakotitalon päässä entinen yksiö, jonka otin valokuvauskäyttöön lasten muutettua pois kotoa. Tein sinne pienen studion ja takaseinä ja entinen eteinen kantaa hyllyjä, johon noi Nikonit ja 5 keskaria, 4 muuta (ei Nikon) kinaria, yksi peilitön ja muutama pokkari sopii kaiken muun kuvaussälän kanssa. Kaikilla ei tietenkään ole mahdollista järjestää kotinsa yhteyteen erillistä yksiötä tuollaiselle tavaralle mutta toisaalta onpa toisilla paljon enemmänkin tavaraa kuin tuossa. Elämä on...
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Vihdoinkin löytyi sopiva laukku Leicalle: Ona Leather Bowery. Hipoaa täydellisyyttä.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Tämä kulkee nykyään useimmin mukana vaikka vaihtoehtojakin olisi. Kun kuvaan omaksi ilokseni terapiana työkiireitä vastaan, niin x100s on juuri minulle sopiva. Ei ole kiire minnekään, tarvittaessa "zoomaan" jaloillani ja kameran JPEG riittää mulle kun olen asetuksia opiskellut Joskus arvaan ennalta kohteiden vaativan enemmän esim. lasilta. Silloin mukaan tarttuu X-T1 ja JPEG useimmiten kelpaa siitäkin. Kyllä valokuvaus on taas (aina vaan) kivaa, vaikken Volvolla ajelekaan, enää
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Kyllä tuosta kuvasta hyvin selviää millainen vekotinhullu olet...en pärjää mitenkään ;D
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Oli hämmästyttävän edullinen ollakseen käyttämätön. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,117928.0.html
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Laukun käytettävyys on erittäin hyvä. Omistin kerran sinänsä hienon Billingham Hadley Pro -laukun, mutta malli ei sopinut minulle ollenkaan joten myin sen nopeasti pois. Billingham tuntui lähinnä läppärilaukulta kun ei yhtään mukautunut kehon mukaan. Tämä pehmeämpi Ona-laukku taas pysyy hyvin lonkalla eikä heilu sinne tänne kävellessä. Kamera on hyvin suojattuna laukussa ja sen saa helposti ja nopeasti esiin laukusta. Tilavuudeltaan se on Leicakuvaajalle juuri sopiva, kaikki mitä tarvitsee mahtuu mukaan mutta ei mitään ylimääräistä. Pidän myös siitä että laukku ei ole liian syvä, Leica pysyy siinä asennossa kun sen sinne laittaa, eikä kaadu eteenpäin kuten esim. tyttären syvemmässä Domkessa. Ona:lla on myös dedikoitu laukku Leicalle, The Bowery for Leica. Käytännössä sama laukku kuin tämä minun, mutta punaisella sisuksella ja pieni punainen niitti soljen kohdalla. Hinnassa tietty pieni Leicalisä, ei tosin kovin paha. Tämä olisi tietysti se kaikkein täydellisin Leica-laukku.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Canon D1X, 70-200/2,8 IS USM L II ja salama asiantuntijan tarkasteltavana. En muista oonko tänne laittanu vaiko vaan tuonne maailmalle... Siitä iltakuvasta missä sama kettu, 1DX ja Canon 300mm/2,8 IS II jalustalla, roikkuu kopio Stockley Park:ssa Canon konttorin seinällä Briteissä
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Laitetaan nyt tännekin, kasasin muuta käyttöä varten samaan kuvaan kaikki ns. käyttökamerani (itse asiassa vielä eniten käytössä olevine objektiiveineen), loput rungot ovat sitten enemmän tai vähemmän keräilytavaroita. Olen nyt taas kerran sitä mieltä, että vähään aikaan ei tarvitse mitään hankkia. Tai oikeastaan on niin, että minun käytössäni tuosta on minun rahavaroillani pirun hankala petrata...