Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Tämä muutti eilen pysyvästi luokseni asumaan. Tällä hetkellä olen sitä mieltä että se on maailman kaunein kamera. Hyviä kuviakin se ottanee, kyseessä on malli 2.8F.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Tässä mun aarre, ei yhtä kaunis kuin Kenin, mutta mekaanisesti ja optisesti erinomainen. T Jukka
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Aarre on selvästi löytänyt arvostuksen mittaisen alustan ja sijoituspaikan kylpyhuoneen lattialta. Verenpunaisuus ja hihnan nosto etualalle korostanevat tarkkuusvälineen substanssia. ...Olen aina ihmetellyt, miten ihmiset kuvaavat näitä rakkaimpia kapistuksiaan...
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Väärin meni. Se on yläkerran olohuoneen matto. Minä kuvaan näin. Voisinhan laittaa tähtisuotimen, luurangon, hämähäkkejä tai nimeksi __||O||_, unohtamatta photoshoppailua. Silloinhan kuva paranisi huomattavasti. T Jukka
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Kommentoin mattoakin. Kyllä tommoinen matto vetää puoleensa makaamaan ja hiplaamaan jotakin ihanaa. Se voi olla vaikka nahkainen remmi.....aah niin ihana remmi jonka toisessa päässä on neito. Aahh ja neitokin on siinä matolla ja neidön kaulalla roikkuu, eikun, pönöttää sopivalla korkeudella kaunis ihana Rolleiflex. Voiko ihannammin päivä enään alkaa....?
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä No sitten tällainen. Ajaton Retina IIIc vm. 1954, objektiivi Schneider Curtar-Xenon f:5,6 35 mm sekä Optischer Mehrfachsucher. Hieno ja laaja järjestelmä ja mukava käyttää. T. K.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Köyhän miehen malli Retina 1b tässä kuvassa piraatti mittaetsimellä varustettuna. Samasta kuvasetistä kuin tuo Makina -jos ette huomanneet
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Millainen on alkuperäinen!? Mulla on tuollainen Watameter joka on tullut joskus tuollaisen Retinan mukana: http://forum.manualfocus.org/viewtopic.php?pid=29690
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Ykkös-Retinatkin ovat hienoja laitteita. Itselleni tutuin on Ia. Niitä oppii nopeasti käyttämään ilman tarvike-etäisyysmittaria vähintäänkin yhtä hyvin tuloksin. Halpa objektiivin etäisyysasteikon kanssa kalibroimaton et-mittari ei ihan kauheasti auta. Kiva että Retinat näkyvät ja elävät ja tuottavat edelleen korkealaatuisia kuvia. T. K.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Pelastus kaverin vanhempien ullakolta. Tai siis ihan vaan vähän lainausta ja kokeilua, että kuinka Nikoni toimii useamman vuoden kosteantilan säilytyksen jälkeen. Hyvin tuntuis ainakin korvakuulolta pelaavan ja muutenkin hienon oloinen laite. Kiertänyt kuulemma maailmaa oikein kunnolla. Filmi on jo sisällä, ja jos tässä nyt vähän vähemmän harmaata päivää osuu eteen, niin pitänee lähteä kaupungille perspektiivejä korjailemaan
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Matkavarusteet Rolleiflex MX-EVS Gossen Digiflash Kodak Portra 400VC Lyijykynä Moleskine Berlin muistikirja (tää o aika kätevä oikeestaa) muutenvaan muistivihko, jos vaik joskus erehtyy matkustaa muualle kuin Berliiniin.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Pitää laittaa tähän kuva omastakin keskikoon matkasetistä kun näyttäisi olevan vähän samansuuntaisia mieltymyksiä T-Bagin kanssa. Mun vaan on tällänen köyhän miehen versio. Yashica-Mat Gossen Pilot 2 Moleskine vihko, viivoitettu perusmalli. En yleensä edes pidä mukana sitä valmiuslaukun yläosaa kun se on vaan tiellä. Tuo alaosa on aika kätevä ja siihen saa hyvin hihnaan kiinni nuo lisävarusteet. Isommassa kotelossa on vvs ja keltainen ja vihreä suodin, ja pienemmässä Rolleinar 1 setti. Olen päätynyt ostamaan noita F&H lisävarusteita, mutta kamera ei ole vaihtumassa Rolleihin ainakaan lähitulevaisuudessa. Ainoa mikä kiinnostaisi olisi 2.8 flexi, ja ne ovat turhan kalliita. En usko että vaihto cordiin tai 3.5 flexiin olisi laadullisesti riittävän iso parannus. Enemmän saattaisi houkutella joku Mamiyan kaksisilmäisistä. Siinä on kameralla kilohinta kohdillaan Edit: Se piti vielä mainita, että kyllä tuo Juhaa:n Plaubel Makina on vähintään yhtä kaunis kamera kuin mikä tahansa noista Rolleista. Erittäin vaikuttavan näköinen peli.