Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Mulla olisi vanhanaikaisia maksimaalisen tehokkaita photo flash lamppuja, olisiko käyttöä. Yritän saada kuvan tähän mukaan
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Takana on vielä kolmas. T jukka ei kun kuvassa vasemmalla on vitka, toisella puolella helokehän vaihto eri polttoväleille
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Just näin. Ja minulle tulossa vihdoin sininen yksilö. Kyllä on hienoa palvelua, kysivät erikseen Tukholmasta jos haluan sen sininen version. Ja vastasin myöntävästi.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Kiitos kiitos! Mitenkäs se abrahamssonin sf nuppi parantaa, on mulla kyllä nikonin f2:ssa vastaava ja kyllähän se ihan hyvä on. Lankalaukaisinta varten vaan täytyy ottaa pois, se vähän risoo. Olin ajatellut 0.85 etsintä ja m6 runkoa, mutta sitten päädyin tähän. On oikeastaan just sopiva tuo 0.72 etsin, ei blokkaa vastiksenkaan kanssa juuri ollenkaan ja on riittävän iso. Ja näkee rillit päässä kerralla koko kuva-alan. T Jukka
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Onnea Jukkikselle upeasta kamerasta. Leica on minusta se ainut hieno kamera. Ja ite tykkään noista hopeakuulista. Ei sitä tiedä jos joskus vielä kokeilis hankkia Leican. Mulla oli vaan huono tuuri edellisellä kerralla. Jos olis tuuri vaihtunut.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Tämäkin tuli ostettua runsas 30 vuotta sitten. Nykyisin se on kaappikamera.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Joo, tiedän, mutta se kahvaosa on se mikä on aikas kauhee, pelkkä OM1:n runko on tosi siro ja poikkeavan tyylikäs, varsinkin prismakotelon osalta - minusta.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Kiva tietää että tiedät. Mutta tietävätkö kaikki diginörtit, jotka eivät ole moottoria nähneet, vaan ainoastaan kahvan samassa paikassa?