Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Nätti kamera. Toimiiko seleenimittari? Omassa kokelmassa on neljä retinaa...
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Toimii, mutta en ole vielä kokeillut, näyttääkö se oikein niin hämärämmässä kuin kirkkaassakin valossa.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Ei. Ei yksärillä, eikä tekstarilla. Puhelinnumero on samalla nimellä, kuin henkilö esittäytyy täällä laukussa.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Pressit tekee perästä riippuen 6x6 -> 6x9 sakka rullafilkkaa. Ja paremmat jopa 9x12 / 4x5" tai 13x18 / 5x7" saakka. Riippuu merkistä/mallista
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Tuolla Mamiya Press kameralla voi kuvata 6x4,5 - 6x9 kokoa riippuen filmiperästä, koska siinä on Mamiya kiinnitys. Mulla on myös toinen Graflok perällä oleva samanlainen kamera, joka on tosin muunnettu Flat topiksi eli mittaetsin poistettu. Siitä en tiedä, että minkälaisia periä on tarjolla, mutta itse käytän RB67:n periä ja siinä voi käyttää myös 6x9 laakakasetteja. Nuo Graflexit on 4x5" kameroita, mutta niitäkin on valmistettu 3x4" ja 2x3" filmeille. Itse kuvaan noilla 9x12 laakaa.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Laaka pressi kamera vois olla aika näppärä. Minkälaiset suljin ajat ilman salamaa voi kädessä noissa käyttää? Oisko aina jalustalta siltikin hyvä kuvata.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Löysin tämmöisen Carenan kirpparilta huimaan 6€ hintaan, pakkohan se oli ostaa =).
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä En ole vapaalla kädellä pistänyt menemään kertaakaan. Käyttänyt aina jalustaa. Tosin en nyt hirveän montaa laakaa ole vielä kyllä edes laukonut.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Harvinaisen kauniita kameroita, etenkin tuo oikeanpuoleinen seksikkäine etsimensuurentimineen
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Thanks! Myin ensimmäisen Zeiss Ikonin pois 2007, ja on kaduttanut siitä lähtien.