Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Kiitos, mä olen sitten alle puolihullun vekotinhullun veroinen. Helpotti kovasti, varsinkin kun minun rungot on hintatasoltaan suurelta osin alle 20€ arvoisia.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Ensimmäinen testikuva ILMAN valovuotoja täydellä aukolla 24x30cm paperinegalle (valona 500W kuumavalolamppu) Melkein jo hymyilyttää Pahoittelen onnetonta skanneriani :/
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Todella hyvää jälkeä. Jäämme odottamaan himmennetyllä aukolla kuvattuja.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Siis ootko sä saanut sulkimen toimimaan tuohon vanhaan 1800 -luvun kameraan? T Jukka EDIT: Unohdin kommentointikieltoni, mutta tämä on liian mielenkiintoinen juttu.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Heh Juu sain tekohengitettyä alkuperäisen "Eye-lid" sulkimen jopa valotiiviiksi Eye-lid - Antique and Vintage Cameras
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä On teillä poijjaat vaan viimisen päälle hienoja leluja. Ittellä antiikkisin taitaa olla EOS650. Jonun oikeen vanhan filmikameran vois joskus vie hommatakin.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Hommaa toki,ovat reilusti mielenkiintoisempia kuin tylsät tikit.Anteeksi tikahtavat.Tässä olisi ihan kiva setti http://www.ebay.de/itm/ALPA-12-S-WA-SWA-WIDE-ALPA12-S-ANGULON-47-XL-SYMAR-80-XL-COMPONON-S-180-/360734268245?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item53fd701b55
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Vois jotakin hommatakin oikeesti jos tuo parempipuolisko eli uus emäntä antaa luvan.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Siltä se minusta kyllä näytti, kun viikonlopun seurailin muutaman filmikuvaajan puuhia. Nättejä mallejakin olisi ollut maastossa, mutta porukka vain tutki kameroitaan. - Joskus aina kuulee aikaansa seuraavia kuvaajia moitittavan siitä, että töllistelevät kameransa takaseinää, mutta *paljon* kauemmin toi filkkaporukka näyttää kameraansa tutkivan ja räpläävän aina otosten välillä. Siis *paljon*. Kai se mielenkiinto siellä sitten on.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Hormoonitasot laskenut sille tasolle että malli jää paitsioon ja rassataan paljetta tms
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Joo on mulla tyttöystävä minkä luona olen nytkin just. Se ei oikeen taida pitää mun kamera hankinnoista vai ittekin kuvaa. No mää ostan sil kukkia niin eiköhän se siitä.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Zeiss Ikon ZM & Ernst Leitz GmbH Wetzlar Hector f=13.5cm 1:4.5. *** Hipstamatic 267, Loftus & BlacKeys Extra Fine.