Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Päättäväisesti kohti 8x10: Szabadin vieressä Polaroid Land Film Processor 81-02, Loading Tray 81-09 ja Land Film Holder 81-06. Projektina vielä teettää kameralle puuttuva 8x10 mattalasipidike ja tietysti tilata paketti Impossible Projectin PQ8x12 -filmiä.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä jaahas...olenko virheellisesti luullut fuji 6x9 gw kameroita "texas leicoiksi"
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä voi olla. itse "luulin" Mamiyan mittaetsintä Texas Leicaksi. jatketaan...
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Certo ja Agfan Ambi Silette ovat tosi siistejä pelejä. Varsinkin tuo Certon malli oli melko harvinainen Suomessa.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Erityisesti tykkään tuosta Ambista. Siihen kun vielä löytäisi sen neljännen objektiivin Agfa Color Telinear 4/130 eli tuon: http://www.ebay.co.uk/itm/Agfa-Color-Telinear-130mm-f4-lens-for-Ambi-Silette-/330792536458?pt=UK_Photography_VintageCameras_SM&hash=item4d04c5898a , mutta en viitsi maksaa 108£ obiskasta, joka pitää kiikuttaa vielä putsattavaksi vaikka etsinkin tulisi mukaan. Myöskin Proximeter hakusessa tähän malliin. Niitäkin kyllä ebay:ssä ollut/on myytävänä, että eiköhän sieltä sitten jossain vaiheessa. Tuossa Diax IIb:ssä on sellainen hauska yksityiskohta, että takakannessa lukee kuinka paljon se on maksanut aikoinaan.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä oon löytänyt ennenkin sen oikean) Ostakee se mun näppis pois vieläkö olen myymässä.