Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Vanha F oli aivan pakko laittaa uudelleen, kun taustaksi löytyi vielä rungon aikalainen - mielenkiintoisen punaiseksi maalattu lastulevypöytä. Muuten täytyy sanoa, että nykykameroissa tulee ikävä noita hienosti tehtyjä ja todella tukevia valmiuslaukkuja. Olisitteko kuvitellut että paksu ja painava laukun takaosa tukevoittaa myös laukaisua ?
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä On muuten SAAMARIN HYVÄ kamera tuo ,vanha äffä. Ostin vanhalta arkkitehtikamulta sen ekan nikonin, mustan äffän, aivan vimpanpäällle, valmiuslaukussa aina pidetty ja ehkä kymmenen rullaa kuvattu 60-luvulta lähtien. nyt mulla on kaksi, sain mun ekan äffän ostettua takaisin mun vanhalta assarilta. vautsi vau! Linsseinä klassikot: 105:2,5 50mm 3,5 Micro ( se parempi) 35mm:2 ja 20mm 2,8 Ihan käsittämättömän hyviä obiskoita...
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Ei omia, ikävä kyllä. Oli mielenkiintoinen paikka josta nämä bongasin.
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Taitaa olla Pohjolan suurin kameramuseo. Kannattaa poiketa. Ja miljöökin on maukas. T. K. (&SVHY).
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Viimeinen rulla APX-25:sta ladattuna bronicaan ja valmiina kuvattavaksi...
Vs: Kuvia peleistä ja vehkeistä Hyi hyi, ei tuollaisten kaunotarten eteen saa mitään uv-suotimia laittaa!