Jaahas, tällänen gallup tuli mieleen. Tässä makuupäivää viettäessä sitä yrittää muistella mitä kaikkea se muija käskikään tehdä kun aamulla lähti töihin, minun kömpiessä nukkumaan. Nyt ei pysty muistamaan. 1. Et ikinä tiskaa. -Aikanaan annettiin ymmärtää että ruokaa ei tarvi tehdä, mutta tiskata voi.. eli vain tylsiä kotitöitä 2 Et pese pyykkiä - En ehdi! Aloittaa aina ensin! Pesisin jos bokserit edes uhkaisivat loppua. 3 Et siivoa - En sotkekkaan... omasta mielestä ;D Mistäs teille nalkutetaan?
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Petaa peti * mielestäni pieni tuuletus ei haittaa Imuroi * pitääkö oikeasti joka päivä (eikö pitäisi säästääkään sähköä) Käy kaupassa * no ei täällä kukaan muukaan käy ja maksajaksi voisi joskus ilmoittautua joku muu Tässä nyt lähimmät
Vs: Nalkutuksen Top 3?! 1. Taas juot kaljaa 2. Taas katsot jalkapalloa, eikö voitas katsoa muuta? 3. Kaikista kotitalous töistä?????????????
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Pahimmasta päästä: 1. Mä rakastan sua. 2. Sä oot ihana. 3. Ei tehdä tänään mitään, jooko. Mulla on aika helppoo ;D
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Taas jätit imuroimatta pakastimen päältä. (Arkkumallinen ja kissankarvoja _saattaa_ olla hieman). ------------- " "-------------- takaa. Mitä väliä. Kuka sinne kattoo. (No varmaan arvaatte). Imuroisit joskus auton. Siis minä sentäs joskus imuroin. Välillä jopa kolmasti viikossa. Kerran pari viikossa teen ruokaakin. Viimeeksi eilen näppärästi purkkihernekeittoa. Vieläkin pierettää. Olis pitänyt olla lettuja kanssa. Se auttais tuohon vaivaan.
Vs: Nalkutuksen Top 3?! 1. Syöt väärin / huonosti / oot muuten vaan huono ihminen kun et oo kasvissyöjä. 2. Oot sit joskus menneisyydessä tapaillut mun työkaverin siskoa, nyyh nyyh. 3. Peset pyykit väärin. Repeat päivittäin, lienee turha sanoa että tuli mitta täyteen kohtuu äkkiä.
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Pyykeistä OT.. Olen kuullut huhua että itä-suomessa olisi joku mies joka on osannut laittaa pyykin kerralla oikein kuivuvaan! Tämä on vain huhu, asiaan ei ole saatu todisteita! Kysynkin, tunteeko joku tämän miehen?
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Vaikka sielläpäin olen joskus vaikuttanut, ei ole tullut vastaan. Ja epäilen ettei tulekaan... homma kuuluu jo lähtökohtaiseti sarjaan mission impossible... Ainoa keino noihin on jakaa hommat täysin, absoluuttisesti. Meillä minä hoidan keittiön enkä koske pyykkeihin ja päinvastoin. Kumpikin saa kehittää ihan omat sääntönsä sille mikä on oikea tapa tehdä asiat.... ;-)
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Absoluuttinen jako toimii, jos jos.. ei toimi ;D (tämä siis meillä) Tuo huhu itäsuomalaisesta ystävästämme lienee valetta.. mutta tiedän miehen joka on tehnyt liian kuivaa jauhelihakastiketta!
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Ehkä meitä on useampia, mutta minä en kuulemma osaa laittaa pyykkiä narulle oikein. Pölyjäkään en osaa pyyhkiä, mutta se on tarkoituksellista. Ihan kaikkea ei kannata osata. Arvatte varmaan miksi
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Vapaassa järjestyksessä: 1. "Pyyhitkö pölyt myös kirjojen/lautasten alta etkä vain niiden ympäriltä?" (tuleeko sinnekin muka pölyä?) 2. "Taas leivoit ruis-/ohra-/kauraleipää etkä pelkkää vehnäleipää" (vehnäleipää saa leipoa jokainen itsekin) 3. "Et ole koskaan kotona siivoamassa" (jostain syystä parempaakin™ tekemistä keksii aina)
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Imurointi näyttää olevan suosittu aihe. Ostin sitä varten robotin, nyt saan sitten pestä wc:t. - Miksi et laita vaatteita kaappiin? (no kun tarviin niitä ihan kohta) - Et enää koskaan saa lajitella sukkia kun et osaa (ok, tämä sopii mulle)
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Joo mikä ton petin petaamisen kanssa naisilla oikein on? Hirveän tärkeää tuntuu olevan ja jotenkin täysin tunnepohjaista, koska kysyttäessä sille ei koskaan mitään järkiselitystä löydy.
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Tuota petin petaamista oli jopa tutkittu (joku nollatutkimus tietty) ja todettu, että on parempi jättää peti vähäksi aikaa "auki" niin yön aikana petivaatteisiin ja patjaan imeytynyt kosteus haihtuu nopeammin pois. Mihin se tasa-arvovaatimus töiden jakamisessa katoaa siinä vaiheessa kun vessan viemäri pitää putsata?
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Tähän olen vedonnut useasti! Jääp pedin muille asukeille vähemmän elin mahdollisuuksia.
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Meillä homma ratkaistiin ostamalla sinin lattiakaivon suodattimia (sellaisia muovisia rimpuloita jotka maksaa 4-5e / 3kpl). Kyllä niitä mielummin vaihtaa viikon-kahden välein kuin putsaa kaivon... Meilä suodattimen nopea tukkeutuminen johtunee siitä, että perheeseen kuuluu 2 ihmistä, 3 kissaa ja koira, joten suodatin tukkeentuu erilaisista karvoista ja kissanhiekasta yms tavarasta jota eläimistä ja ihimisistä irtoaa... Täytyy kyllä sanoa että harvinaisen toimivia värkkejä nuo tuntuvat olevan. http://www.sini.fi/uutuudet/u_kaivok.htm
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Vessan lattiakaivon lisäksi tukkeutuu käsienpesualtaan vesilukko. Taloudessa "akkavalta" eli mun lisäksi vaimo, kaksi tyttöä ja kaksi tyttökissaa. Karvoja, hiuksia ja kissanhiekkaa. Jep jep.
Vs: Nalkutuksen Top 3?! Erittäin hyvä idea. Täten koen päiväpeiton turhaksi ja laitan sen huutonettiin myyntiin tarpeettomana