Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Jospa sitä vaikka lakanalla selviäisi... Vera mallina olisi tässä kohdin "hieman" parodiaa
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Tai sitten Veeralle joku maalaushaalari. No ehkä teen Veeran kanssa harojetelmia ja sitten etsin jonkun työmiehen/asennehemmon oikeaan kuvaan.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Saattaa olla että itsekin jaksan vääntää Avedonin kyseistä settiä mukailevan kuvan. Mutta koen hyvin mielenkiintoiseksi miten ihmiset täällä kokevat hänen tyylinsä ja sitä jään odottamaan suurella mielenkiinolla.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Olisiko ajatusta siinä, että kuvat lähetettäisiin vasta viimeisenä päivänä, jotteivät muiden työt vaikuttaisi omiin ideoihin? Täten projekti olisi ehkä jännempikin, kun ei yhtään tietäisi muiden toteuttamistavoista.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Tjoo. Se tausta... lakana varmaankin käy, joku hohtavamman valkoinen voi olla vielä parempi. Nippu A3-kopiopaperia levitettynä ja teipattuna yhteen... Eihän se yhden ihmisen tausta nyt niin mahdottoman iso ole. Valkoinen seinä käynee sellaisenaankin, ainakin jos jättää sen terävyysalueen ulkopuolelle. Muita vermeitä tuon taustan lisäksi ei tarvittanekaan, joten kyllä tämä aika helppo nakki on. Ajattelin itse feikata ulkovaloa samalavekottimilla, mutta ehkäpä sitä säiden suosiessa voi mennä pihallekin. Saa helpommalla sen tasaisen valon. Malliksihan kelpaa ihan kuka vaan. ("Jokainen ihminen on kuvan arvoinen..") Jos mallin hommaaminen tuntuu vaikealta, niin nyt on hyvä harjoitella: "Hei kuule, minulla on tämmöinen tehtävä, johon tarvitsin hiukan apua. Voisit sä jelppiä hetken..."
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Yllätävän kivasti ihmiset suostuivat kuvaan, kun olin yhdellä kuvauskurssilla jossa piti mennä kadulle ihmisiä kuvaamaan.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Oikeastaan ihan ihmeellistä, mihin kaikkeen ihmiset suostuvat, kunhan hoksaa pyytää.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Tässä yritelmää Maierin hengessä. Avedon -henkistä kuvaa kokeilin myös ja totesin, että ei ole helppoa http://www.vivianmaier.com/portfolios/s ... s/?pid=289"]http://www.vivianmaier.com/portfolios/self-portraits/?pid=289
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Olikos tällä "kuvausaihe: Avedon, The American West" avattu jo oma otsikko ja mikä oli deadline?
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti #19, ei ole vielä avattu. Itse joudun ainakin treenailemaan - saa nähdä tuleeko mitään mitä kehtaisi näyttää. Onko Avedonin käyttämästä polttovälistä tietoa. Lieneekö ollut 50 vai 90 millin kieppeillä, vai enemmän?
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti 8x10 oli tuossa puheena olleesa projektissa kamerana. Luulisin, että ainakin valtaosa on kuvattu 360 mm optiikalla, siis about normaali tai hiukan yli. Kinariin suhteutettuna 52-55 mm. Eiköhän se valinta ollut niin, että tavanomaiselta kuvausetäisyydeltä henkilö mahtuu mukavasti ruutuun.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Tänään kokeilein ottaa ensimmäiset kuvat jotta pääsen fiilikseen. Otin itsestäni digikameralla Avedonin tyylisesti ja aika hyvin se onnistuu silläkin. Olin pellolla ja aurinko paistoi takaa ja kuvasin niin että taivas meni puhki ja oli valkoisena. Jos olis ollut jalusta oilisin kädenkin saannut mukaan.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Itse kuvasin tän tehtävän vuonna 2010 muistaakseni... oli kuva yhdessä näyttelyssäkin metrisenä pohjustettuna kapalle, itse en tykkää mutta jyry tykkäsi. Edit: poistin kuvan kun en huomannutkaan salassapitovelvollisuutta ennen deadlinee...
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti No mutta tämähän onkin mukava aihe ja ajatus, täytyy yrittää saada jotain aikaiseksi.
Vs: Kuvausta jonkun kuvaajan tyylisesti Tähän liittyen suhteellisen paljon kertova kuva. http://www.foreignercn.com/info/uploadfile/2012/1115/20121115062244266.jpg