Nettimarkkinat kautta tämmöisiä "ostajia" on jo pari yhteydenottoa: Olin jo myynyt tavarat ja poistanut ilmoituksen... Minä: Terve! Olet valitettavasti vähän myöhässä, myin objetiivin eilen. Mooremandy511: Hei, Kiitos sähköpostin Olen iloinen kuulla sinusta se tarkoittaa olet vakava henkilö, joten en "maksaa sinulle pankille pankkisiirrolla ja Don, t unohda palata minulle pankkitiedot täydellinen jotta voin voitava suorittaa maksu välittömästi ja myös kokonaiskustannukset kohteen ja toimituskulut yhteen niin minä wil odottaa kuulla sinusta siitä yksityiskohdat Tässä on serkkuni toimitusosoite: Name: Matthew Slim Address: 57 Animashaun Mokola City: Ibadan State: Oyo State Zip Code: 23402 Country: Nigeria Tellphine: +2348117352641 niin tämä on toimitusosoite ja haluan sinun antaa minulle nämä tiedot välittömästi .. Pankin nimi: Pankkiosoite: Tilinumero : Käyttäjätunnuksen haltijan nimi: Kokonaiskustannukset: Tuotteen nimi: joten haluan sinun palata minulle nämä tiedot voinko suorittaa maksu välittömästi .. Kiittää .