Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tilaisuus ??

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.Kimonen, 28 Maaliskuu 2007.

1. Vs: Tilaisuus ??

Ai tuollainen "Mikroskooppi +kuvanleikkauspöytä, merkki: Fujimoto G70" vai? Voisin vaikka yrittää lähteä käymään ja katsomaan mitä sieltä löytyy... Jos vaikka jotain jäisi taskuun...

2. jyrik

jyrik Member

805
    0
    16
    Vs: Tilaisuus ??

No voi helv.

Nyt sinne sitten ilmeisesti pukkaa kunnolla jotain setiä tuhatlappusineen. Elättelin jo toiveita että varoiltaan rajoittuneempikin voisi tehdä mukavia löytöjä, mutta näinhän nää menee aina...

3. Vs: Tilaisuus ??

yritin olla "ystävällinen" ja informoida teitä laukkulaiset jotka asutte kohtuumatkassa,mutta tietenkin tässä syntyy kilpailua,menkää toki paikalle,siellähän voi vetää vaikka kaveria turpaan kellä on nikon tai canon,leikki sikseen,olen jopa kateellinen teille,koska asun kaukana sivistyksestä.

4. jyrik

jyrik Member

805
    0
    16

Toki huumorinpilke yritti olla mukana tuossa omassakin heitossani. Ei aina jaksa hymiöidä.

Mieluummin ehkä näin päin että asioista vinkkaillaan ja tilaisuus on kaikille avoin. Jos suljettujen ovien takana tämmöiset myynnit käytäisiin niin eihän normitallaaja näistä mitään tietäisi ja siellä tosiaan sitten olisi vaan niitä tiettyjä setiä hieromassa...

5. kto

kto Well-Known Member

2 604
    103
    63

Jos nyt joku haluaa "tilaisuutta" ostaa suurennuskonetta 6x7 kokoon, niin ehkä kannattaa lukea tuota myydään-palstaa. Durstin Laborator 1200 Multigrade-päällä, laseilla jne.... Niin käsittämätöntä, jollei ole jo mennyt....

Olen nähnyt koneen ja harmittaa, että millään ei voi perustella hankintaa....

Ja mainoksena: mulla on vielä hetken kinokone ultimatum myynnissä. Pian viritän "vessapimiön".