Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jari Siren, 15 Helmikuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Välillä näkee minun silmin katsottuna vähintään eritäin keskinkertaisen kuvan kehuja tyyliin sanoit nätisti mun kuvasta tässä vastapalvelus.
    Ei kuitenkaan tarvi sanoa rumasti, mutta epäkohtien esille tuonti edistää kuvaajan kehittymistä?
    Siis paskan kuvan kehuminen on törkeä karhunpalvelus mielestäni, siis jos tekee väärin ja sinne kehoitetaan toimimaan, niin vain toistaa sen?

1. Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Näin se on, joskus vain on vaikea löytää sopivaa lähestymistapaa. Jokaisesta kuvasta kuitenkin löytyy jotakin muutakin kommentoitavaa kuin "ihan kiva" tai vielä pahempaa jos "ihan kivaa" menee kehumaan vielä kivemmaksi. Käytännössä tahtoo tämäkin kultainen elämän ohje minulta aina silloin tällöin unohtua, mutta periaate on oikea.

2. Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Kenkkua on myös, että myös totuus kuvaajan päässä kielletään, joten senkin sanominen on aivan turhaa. Vaikka kyse ei olisi keskinkertaisesta eikä edes huonosta, vaan aiivvan erittäin aikuisten oikeasta, jonka esiintuominenkaan ei edistä kyllä kehittymistä, ei edes tason paranemista.

3. Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Taas osasit sanoa siten että et sanonut mitään.

4. Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Voin laittaa suomea valokuvaajlee kurssin huomenna nettiin.

5. Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Vesa olet mielestäni hieman yli keskiverron kuvaajana, mutta eihän minun mielipide mitään merkitse, mutta on kieltämättä tullut selainen vaikutelma että arvostat itseäsi enempi kuin minä?
    mutta sulla on teknisesti ja jopa muodeollisesti enepi sanottavaa kuin yleise4sti, mutta tuhlaat energiasi horinaan?
    Tule vesa bändi miitiin ja huomaat että olen paljon parempi jätkä kuin luulet, tai sitten en?

6. Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Koitapa joskus puhua asiasta eikä henkilöistä. Kerrankin, ja omien? toiveittesi mukaisesti.

7. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Perusteetomat kehut karhunpalvelus kuvaajalle

Nonniin hiekkalaatikolle siitä. Lukkoon.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.