Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kuvattuna ilmasta maahan

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vn, 31 Heinäkuu 2005.

  1. vn

    vn

    1 464
    0
    0
  2. Toi oikean yläkulman varjo pois niin avot sr on siinä
     
  3. hienoja muotoja kuvissa.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Olen samaa mieltä että tuosta esittelykuvasta tuo varjo maalata päälle sinisellä. Varsin kaunis kuva silloin. Äkkiä kun selasin osan noista maisemakuvista niin varsin hyviltä vaikutti. Tai paremminkin erilaisilta. Aukeassa taisi myös pyöriä yksi peltokuva. Erilaisuus on suurin valtti tuon tyyppisissä kuvissa.

    Itse en kyllä nousisi lentokoneeseen sitten kirveelläkään joten mukava nähdä joskus noita minkälaista se on ilmasta tuo maa. :)
     
  5. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Ei ole ainakaan minun kuvani Aukeassa. Siis peltokuva.
    Entäpä kaksipaikkaiseen ultrakevyeeseen 'sytkyyn'? :)


    Kiitoksia.

    Vesku
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei ollut sinun. Jäi vain mieleen se kuva. Jep, jep..
     
  7. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Tulipa hyvänä muistuteksena, että pitäisi selata läpi ja katsella, tuliko mitään kelvollista omasta ilmakuvauskierroksesta. Johan tuosta on monta viikkoa, mutta kun ei tunnu ehtivän tänä kesänä omiin kuviin eikä kuvauksiin syventyä yhtään. Pöh.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mun mielestä kuten varmaan oon todennut monesti niin on hyvä paneutua noihin kuviin vasta jälkeen päin. Ellei sitten kuvissa ole joku ainutlaatuinen helmi jota heti tekee mieli ruveta funtsimaan. :)
     
  9. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Osa kuvista harmittavaisen suttuisia, johtunee pienestä respasta, liiallisesta terävöityksestä tahi jpg-pakkauksesta? Tämmösistä maisemakuvista näkis aina mielellään mahdollisimman suuria kuvakokoja (1000px?), menee aina niin tihrustamiseksi muuten..:/