Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kuvattavaa Kotkasta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 12 Elokuu 2006.

Saa näitä kommentoida, jos haluaa, mutta nämä on vaan niiqu mainoksia, että Kotkasta löytyy kuvattavaa ja liittyy siis tohon Marilyn-ketjuun.

1. Jaahas täytyy näköjään itse kommentoida ekana.

1. Haloo kuvaaja. Olisit nyt viitsinyt edes poistaa noi kennorojut tosta vesipuistokuvasta.
    2. Mihin ton mimmin ja sen mansikoiden ja taivaan värit on hukattu?

2. Koskas Kyminlinnan nurtsilla on seuraava KL.com-miiitti? Jos vaikka jollain konstilla sais vähän punaa mimmin poskille kun on nyt jätetty niin kylmäksi, ett' ihan siniseksi vetää ;)

Kyllähän tuolla hyvät miljööt ja "objektit" näyttäisi olevan.

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Toi puna vaatisi selvästi Porin HUNKIT paikalle (eli parta ja mä). Myötähäpeä punastuttaa!

Ekassa kuvassa lokki on Se juttu joka joko häiritsee tai ei. Mua häiritsee. Venesatamakuvasta taas pidän erittäin paljon!

4. Mutta ei nää ollu kuvia, vaan kuvauspaikkojen esittelyä. Kukin saa ottaa parempia samalla kun tulee kyyläämään Marilyniä.

Että koskako meillä sitten on tämä Kotka-miitti? Jos sen pitää olla lavvantain, niin mulla seuraava vapaa kai vasta 9.9. Myös 19.8. saattaisi olla, mutta teillähän on se Hesa-miitti just edellisenä päivänä.

5. Nii-i. Kai nämä miitit jää ainakin minun osalta aika lailla ajatus-/toivetasolle myös, kun vapaita ylipäätänsä ei oikein nyt tunnu olevan. Mutta taotaan rautaa kun se hehkuu.

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Olihan.

Kommentoitu on :D
    '

7. vika on paras.muut aika stantardeja.

8. MITÄMITÄ!? Missä on jussi the pupuliini, porin HUNKEIN HUNK?

9. Huhuu mikä havainto!

Joo, nämä kaksi ekaahan on vaan räpsyjä, että mitä Kotkasta voi löytää. Toi vika taas on joku hutiruutu yhdestä kansikuvasessiosta, missä luultavasti otin parhaat kuvat mitä tänä vuonna olen ottanut. Suuret kiitokset kuuluu kyllä ihanalle mallille, joka olin hyvin hommassa mukana.

10. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Näiden kuvien perusteella Kyminlinna vaikuttaisi kiinnostavimmalta kuvauskohteelta. Missäpäin tuo kohde siellä on, jos käydessä piipahdan ottamassa kuvat pois kuljeksimasta? Ja samassa vois käydä ehkä perhostelemassa Langinkoskella. Hmmm. löytyyhän sieltä kaikentalista aktiviteettia!

11. Olisiko noin kuusi kilometriä keskustasta ja ehkä 2-3 Langinkoskelta.

Ja tässä koko ihanuus:
    Kyminlinna

Vai puuttuuko muka jotain?