Tässä käytyyn keskusteluun viitaten, onko käyttäjäkohtaisille kuvien tai kuvasarjojen julkaisumäärien rajoituksille tarvetta ja jos niin mikä on mielestäsi sopiva julkaisumäärä?
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? en kannata postausrajoitusta. 1 kuvaketju / viikko tai 2-3 kuvaa / viikko jos on pakko rajoittaa.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Mulle kävisi juuri nyt vaikka kerran kk, kun en kerkee kuvailee, mutta välillä kun kuvaan joka päivä, niin...
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Ku kuvasta tulee yks ketju, niin mitens luova ratkaisu että yks kuvaketju per jotain?
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Sanoisin että nykymeininki on hyvä. Suurinosa täällä olevista osaa laittaa kuvia ihan hyvässä tahdissa esille. Joskus on ollut sellasta että jonkun kuvaajan kuvia on tullut ovista ja ikkunoista sisään. Nekin on kestetty. Joku suositus voisi olla mutta ei sääntö.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Minä en pidä kahleista - enkä minkään henkisestä "ylhäältä päin" järjestetystä luovuuden jarruttelusta. Ei "täydellistä" ole syytä tavoitella rakentamalla estoja. On luotettava ihmisyksilöiden erilaisuuden arvokkuuteen ja oltava suvaitsevainen erilaisia persoonia kohtaan. Opimme toisiltamme ja tärkein oppi on se, että pääsee negatioistaan ja oppii antamaan muille tilaa ja arvoa. Vapaus on rakas asia. - Erska
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Aivan sama montako laittaa, jos kuvia tykkää katsella, niin ehtiihän noi päivän annokset sieltä tarkastamaan. Itse en käy vilkaisemassa kun joskus ja jos silloin on kiinnostava kuvan nimi ensimmäisellä sivulla, niin klikkaan auki, enpä juuri viitsi niitäkään kommentoida, ellei sitten kuvassa ole jotain mikä just pitää mainita tai on muuten vaan tässä työpöydän äärellä tylsää, eikä mitään vänkäämisketjua ole aktiivisena.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Ehkä olisi helpointa rajoittaa muutaman julkaisuähkyisen räpsyjä? Ehkäpä laittamalla savoon esto?
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Tä ei liity kuvien määrään, mutta kaipaisin tänne omat selvät valokuvauksen eri lajityypit niinku muoto-, maisema-, urheilukuvat jne. ni ja mun kaipaamani nude (että löis suomessa läpi). ja nämä olis eriteltynä (kansioissa?), ni voi helposti hakea sitä mikä kiinnostaa kutakin, ei ehkä sit tunnu kuvavyöryltä kun kaikki tulee samaan paikkaan. Ja vaik etusivulla vois olla esim. viisi kuvaa mitkä on juuri lisätty. Ja vielä semmonenkin vois olla hyvä tyyliin top.10, eli missä käydään eniten keskusteluja.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Varsinkin se jne ja niinku kansio voisi saada aika paljon kuvia ;-) Kansioita ei ole ikinä liikaa. Ihmis- eläin- muoto- ajankuva- historia- sisustus- väri- mv- taide- abstrakti- liike- kasvi- lääketiede- matkailu- ja sitten se jne. Keksin illalla 85 lisää, saadaan selkeyttä ja helppoutta tähän systeemiin.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Niinpä tietenkin, arvasin tämän. Ei kyllä todellakaan noin paljon tarvii olla. tietysti jos pilkkuja rupee höyläämään, mut kuka sitä haluaa.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Mitäs tää tarkottaa? Miten lyödään läpi, miten se ilmenee ja onko joku mikä on lyönyt? Enkä mä erimieltä ole.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? tarkoitan kun en ole nähnyt suomessa muihin maihin verrattuna semmosta valokuvaussivustoa/foorumia missä olisi tämä erikseen tai ylipäätänsä sallittua (täälä on, mikä on erittäin hyvä asia) niin mun mielestä olisi erittäin hieno jos tämmöinen olisi. suomesta näkee niin vähän tota tyyliä niin sillä että jos löisi läpi.
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Aivan. No eikai suomessa ole kuin luontokuvalle oma fooruminsa.. kaikki loput muut lepää meidän ison Teemun leveillä harteilla ,)
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Meitä ei ole Savosta montaa täällä,varsinkaan syvältä Savosta ,tarkennatko hiukan epäsuoraa vittuiluasi kestä on kyse?
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Nii ku tä on hyvä ja aktiivinen sivusto, mielestäni olis hyvä tommoset kategoriat kuville ettei kaikki tulis putouksena. luulen et ei jää niin helposti unholaankaan. anteeks jos joitain voi suututtaa mut laitan tommosen venäläisen tähän hätään esimerkiksi Фото.сайт - художественное фото, фотоискусство, фото онлайн, новые фото, красивые фотографии, фотосайт - Photosight.ru siinä on alueet ja niitä klikkaamalla tulee siihen liittyvät kuvat ja kuvan alla kuvaajan nikki jota klikkaamalla näkee kaikki sen kuvat..
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Samoin kuin kuvien postauksen rajoituksesta, myös galleria kategorioista on joskus kehityskeskusteltu. Viimeksi oltiin kaiketi sitä mieltä ettei huomiota taas saisi riittävästi, katseleminen hajoaisi, eikä niitä kuvia kuitenkaan riittäisi kaikkiin osioihin..
Vs: ÄÄNESTYS:Kuvien julkaisumäärälle rajoja? Semmoinen kuvakeskustelukansio olisi myös mukava, joss pitäisi kirjoittaa suomea. niiku elikkä välimerkkejä ja isoo kirjainta nääs sillee