Morjens, Huomasin eilen laskurilta että japanista kävi jonkunverran väkeä sivuillani. Käväsin katsomassa minkälaisilla sivuilla linkki tälläkertaan on.tuollasilla http://blog.livedoor.jp/nezumiwotoko/archives/50228962.html Onko kellään vastaavanlasia kokemuksia -itse en tietenkään osaa vihainen olla-lähinnä mielissäni, paitsi jos tekstissä veetuillaan tommi, rikoksen uhri.
Reilukerho estää linkittämisen .htaccess tiedostolla. esim seuraavanlainen tiedosto omaan kotihakemistoosi tuottaa joka kuvan kohdalla hauskan lopputuloksen: Tuo pätkä tuottaa kaikista muista paitsi kameralaukku.com osoitteesta tulevista linkityspyynnöistä tulokseksi seuraavan kuvan: Tuota voi sitten vapaasti soveltaa, esim goatse ja tubgirl toimii yleensä melko tehokkaasti linkittämisen estämiseksi.
Pistä palautetta englanniks. Kai sielläkin joku sitä osaa, jos ei niin opetelkoo. Uhkaa vaik uudel atomipommil
Ei aleta riiheen-Hauskaa tää digipölliminen!Kun sulta viedään niin sulle kumminkin jää. Voi kumpa mun autosta pöllityt huppari ja makuupussikin olis gloonaantunut-ilmeisesti koditonta varasta ei kahden tonnin kaukoputki kiinnostanut.. oli syskyn ensi pakkaset.
Mun muistaakseni .htaccess vaatii apachen alle. Eli toimii oletettavasti suurimmassa osassa palvelimia.
piti opetella toi kiina As for this beautiful photograph it is something which was photographed with nokia6630. About it is not believed, it is beautiful, is. When it puts on the professional hand, the photograph meaning even to like this changing, the combining which is done? In such a photograph wind at one time we would like to try photographing the beautiful person from calling, is. As for the answering of photographing method there is the continuation.
Jep niin vaatii, mutta kai vastaavia juttuja voi tehdä toisella tapaa muissakin servereissä. Lisäksi Referer headeri on optionaalinen, joten tuo toimii vaan jos se tulee läpi (client lähettää sen eikä mikään anonymizer poista sitä). Mutta eipä tuohon oikein parempiakaan keinoja taida olla.