Joita saa tilattua netiist.. Vielä muutama 19" jäljellä, 17" enempi.. http://www.eizo.fi/eizo/smpage.fwx?smlanguage=FIN&page=121
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? No perkele! pitäiskö näitä oikein myyntiin ostaa..
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Jaa-a, itse tilasin 19-tuumaisen ..ja sitten vasta laitoin tänne tämän ;-]
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Ja tietenkin juuri pari kuukautta aiemmin maksoin itseni kipeäksi 17-tuumaisesta. Toisaalta eipä näistä silloin olisi ollut iloa.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Onko nämä kelvollisia kuvankäsittelyyn? Luottokortillako on maksettava, vai onko verkkopankkitoiminto?
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Visalla maksoin, ei taida olla muuta, kun ei ole suomalainen sivu. Onhan noi kehuttuja näyttöjä, hyvät arvot ja säädettävyys.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Tuossa on pöydällä ollut reilun vuoden M1700 (366€) ja nyt sen saa päivitettyä 10-bittiseksi joltain osin hintaan 236€. Saas nähdä kauanko toimitukseen menee. Olipa ensimmäinen netissä visalla maksettu ostos. Toivottavasti ei tule tavaksi, oli niin helppoa. Lapset saa "vanhan" ja itse saan 15" litun kakkosnäytöksi.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Jahas. Maksoi sitten tämän viestiketjun avaaminen rahaa. Toisaalta, minähän OLIN muutama päivä sitten todennut wanhasta putkinäytöstäni, että hiukan on jo väsy. Ihan varmani olin. -Topi Kuusinen
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? No joo, 19 tuuman näytöt on sitten myyty. Onneksi ei ollut eilen luottokorttia. Säästin taas rahaa.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Paljonko noissa muuten tuli postikuluiksi? Nopsaan sivuja selaamalla en löytänyt tähän arvoitukseen vastausta.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Hinta sisälsi postin. "Hinta sisältää toimituksen tavallisena 2 päivän ulkomaanpostipakettina"
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Onko kukaan saanut tolkkua siitä seurantakoodista? Kun e-postia tuli niin yritin pasteta sitä annettua pakettikoodia siihen ruutuun ja enterin jälkeen pyydettiin aina uudestaan eli eipä onnistunut. Etusivulla pyydettiin valitsemaan maa eli suomenkielisellä sivulla sekoilin.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Enpä ole jaksanut, eiköhän se ole postissa kun se on postissa ;-)
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Toki siitä lappu tulee kotia, mutta kun lupasin vanhan näytön lapsille niin jaksavat kysellä koko ajan milloin se tulee. Mahtuisi kuulemma isompi talo kerralla näyttöön. Sims2 siis pääasiallinen ohjelma. Puistattaa ajatuskin: Sims2 ja Eizo, hrrr.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Äsken lähettämön likka toi näytön mulle. Aikas sutjakkata.
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Töihinkö tilasit? Tänne ei uskalla omia rojuja tilata. Pitäis hommata sitten lappu porttivahtia varten, että sen saa portista ulos :]
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Äsken soitti Upsin/postin nainen ja kysyi että kotiin vai töihin, ja kun en ollut kotona niin sanoin jotta töihin. Kyllä ton lähetyslistan kanssa varmaan asia selviäisi, kun/jos siinä ei ole mitään firmaan liittyvää. Mutta olishan sen postistakin saanut töiden jälkeen..
Vs: Onkos kaikki jo tietoisia noista halpa-Eizoista? Päätyy Esko pahus 1.monitoriksi väkisin. Nyt en saa pönttönäytölle ajettua Adobe Gamlaa kun se tunkee sen litulle, vaikka pönttö onkin praimäry. Sillä ei näemmä ole vaikutuista, vaan vain sillä numeroilla..