Moi! Ostaisin valokuvauas kuvakirjoja, eli tyyliin Black Book, "Lyrzäreitä", Bettina Rheims jne. Älä tarjoa mitään "valokuvaajan niksikirjaa", aukoista ja ajoisa kertovaa tai kalustorunkkauskirjaa. Mielellään PK-seudulta, jotta voin tulla vaikka noutamaan tai sopia tällit. Olis meinaan kiva selata nopsaan läpi minkälaista kuvaa kirjoissa on. Kiitos
Vs: Kuvakirjoja Mitä vikaa kirjaston kirjoissa on? Tuohon nopeaan selaamiseen kuvien osalta saattaisivat olla omiaan ja valikoimat ovat varsin laajat..
Vs: Kuvakirjoja Oletko Mustan Taiteen julkaisusarjan tilaajaa? Hyvää opusta kotiin kannettuna 4-5 krt vuodessa 50 eurolla. http://www.helsinki.fi/hum/tthanke/digiv/digiv6/Hollander/index.htm
Vs: Kuvakirjoja Lähinnä se, että ovat väärässä hyllyssä. Kirjastossa en tosiaan ole vuoteen pariin pistäytynyt, mutta eniten siellä tuntuisi olevan juuri noita shutterspeed-kirjoja. Voishan sitä käydä taas vilkaisemassa. Mustan taiteen kirjoja voi myös tarjota, omaksi ostettavaksi.
Vs: Kuvakirjoja Divareissakin kirjoja on aika vähän, mutta ainakin Helsingissä kuitenkin jonkin verran. Kertoo varmaan siitä, että Suomessa on myyty laatukirjoja aika vähän. Jos postikulut ei rassaa, Saksan iipeissä on paljon tarjontaa. Sieltä olen itse hankkinut klassikkoja, esim. Gibsonia, Avedonia, Penniä yms... Hinnat ovat kuitenkin kohtuullisia, tosin laatukirjat maksaa aina kymppejä, ei euroja. Ja vaikka kirjasto on ihan ok, oma kirja on aina eri asia.
Vs: Kuvakirjoja Jälleen täytyy muistuttaa, että Helsingissä on myös valokuvakirjallisuuteen erikoistunut divari, Laterna magica. Samalla voi tsekata myös kulloisetkin näytttelyt - Laterna magica on myös galleria. Osoite on Rauhankatu 7, avoinna ma-pe 10-18, la 10-15. On siellä muutakin kuin valokuvauskirjallisuutta...
Vs: Kuvakirjoja Kirjastoja on monenlaisia. Itse olen Tampereen pääkirjastossa ihmetellyt, miten monia uusia kotimaisia valokuvataidekirjoja on koko ajan hyllyssä, vaikkei niitä ole varmaan montaa kappaletta.
Vs: Kuvakirjoja Kiitos vinkistä! Täytyy pistäytyä. Saahan noita uusiakin tilattua. Äkkiseltään keksin joku kymmenisen ostettavaa kirjaa ja kun uuden kpl hinta on sellainen 100e, niin käytetyt ovat oikein varteenotettavia vaihtoehtoja.
Vs: Kuvakirjoja Kirjakauppasivumme ovat työn alla - Our bookshop is under construction. Ei kauhean varteenotettavaa liiketoimintaa. Ärsyttävää. Tälläkin amatöörileiman hinnalla olisi jonkun finninaamanörtin jo palkannut tekemään nuo sivut valmiiksi.
Vs: Kuvakirjoja Käyppä kattomassa: Keski-Töölön Paperikauppa Oy Ruusulankatu 18 00250 HELSINKI 09-490 086 Tuolla on ollu välillä mainiota tavaraa tarjolla
Vs: Kuvakirjoja Jees, kiitti Sami. Tuollakin on tarkoitus käydä. Käytettyjä saa edelleen kuitenkin tarjota. On aika arvokkaita noi kirjat uusina.