Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 No hitsi, just kun minä taas olen Naantalissa....
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 No voiha nenä teidän kanssanne! Tämän ketjun hulinat missasin kun en laukkuun hetkeen kurkannut ja tuo 28.11. on tietty jo yhet toiset pikkujoulut. Hmph. Oi voisinpa olla mukana, lalla laa! Kai tuosta yllä mainitusta tilataiseteoksesta on muuten tulossa todistusaineistoa tuonne kuvat/galleriat-puolelle?
Vs: Huhtala & Sinervon kanssa kuvaamaan la 14.11. klo 13 Koulupäivä, mutta ei ehkä sentään kokonaan estä. Onko mitään aikatauluja sovittu?
Vs: Huhtala & Sinervon kanssa kuvaamaan la 14.11. klo 13 Nyt saattas olla mahollistakin. Huomasin ainakin ajoissa.
Vs: Huhtala & Sinervon kanssa kuvaamaan la 14.11. klo 13 Ehkäpä juuri tämänkin takia oliskin järkevää aloittaa uusi topicci eikä muutella vanhojen otsikoita...
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Tossa vaiheessa en ollu tainnu vielä muuttaa vanhaa otsikkoa. Nyt olen ja jos joku lukee aloitusviestin, niin pysyy kyllä kärryillä.
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Nyt vois täräyttää paikalle, kun toi audipakkopulla on ohi. Vois sitte vaikka tarjota kahvihetken täällä kalevankadun luolassa niille joita kiinnostaa, hyviä kahvimestoja on ympäristössä vaikka kuinka.
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Jos oot tulossa, niin sitte teitä on ainaki kaks. Yks tuttu muualta tulee myös.
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Jep, voisin olla mukana jos ei tule mitään yllättävää. Eli ensi la klo 12:00. Onko miitti Vltavan nurkilla?
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Jassoon, moneltakohan mun tyttären synttärit oli, varmaan just tohon aikaan. kele
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Heh , Kampissa ajattelin, mut voihan sitä toki koukata Vltavan kautta.
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Kamppi käy hyvin kunhan tiedän mistä teidät löytää EDIT: luin koko ketjun ja nyt tiedän tapaamispaikan.
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Mä hengaan rokkistarojen seurassa silleen että niillä on perjantaina keikka hämeenlinnassa ja lauantaina Helsingissä. Vähän riippuen siitä millaiset bileet hämeenlinnassa on keikan jälkeen (ts. milloinka nuo jaksaa könytä keikkabussiin) voi olla, että kerkeisin tuhon 12.00. Ja voipi olla että olisi juuri sopivasti luppoaikaakin siinä. Heli, viittiks pistää vaikka puhelinnumeron mulle yksärinä ni pystyn soittelemaan jos oon myöhässä tai jotain (ei kannata ootella jos musta ei kuulu mitään).
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 No hitto, tarttee saada Kresokin kelkkaan niin Helillä on täys kattaus fotojääriä...
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Joo, sano vaan hällekin. Tosin voin kyl laittaa itekki viestiä Fesen puolella. Entä JukkaH? Ajattelitko tulla?
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 Joo, kyllä mua kiinnostaa. Tulen ku päätätte missä tavataan. (tulen muutenkin). Olis tietysti hyvä olla joku numero mistä kysästä jos en ite jostain syystä löytäs teitä.
Vs: Photographing with Huhtala (& Sinervo) sat 28th at 12 No ekse oo jo päätetty. Tossa pari viestiä ylempänä joku on "lukenut koko ketjun" ja tietää missä tavataan, joten oletettavasti tapaamispaikka on sovittu jossain aiemmin tässä ketjussa.