Pistetäämpäs tännekkin esille. DC.netissä ei juurikaan herättänyt keskustelua, olisiko täällä toisin. Palautetta ja kritiikkiä? Valokuvaaja Jussi Määttä
Ihan asiallisia fotoja. Eipä niistä nyt oikein mutta voi eritellä, mutta korttikuvat jäi positiivisena mieleen. Hyvin on valot hanskassa monessa kuvassa. Onhan sulla jo meriittejäkin, tuosta digikuvan voittokuvasta diggailin sillon lehdessä jo. Joten kai se on meikäisen turha ruveta neuvoja latelemaan, mutta sanon kuitenkin että rankempaa otetta fotoihin, ei niin peruskauraa, niin saat minunkin kivisydämeni sulamaan
Hyviä kuvia. Paljon hyviä kuvia. Joissain on hienoja oivalluksia (mm kitaraa pitelevä, kasvot terävinä) ja osa on muuten vaan hyviä. Erioten henkilökuvissa on useita kuvia joista pidän edelleen, vaikka ne on tullut aikoja sitten ensimmäisen kerran nähtyä. Vesku
Haluaisin nostaa esiin vaikkapa tän http://www.students.oamk.fi/~juuze/gall_sekalaiset/DSC_9571.jpg Siinä on minusta tuore idea, toimiva sommittelu ja toteutus.
Kommenttien määrän perusteella voin epäillä sinun kuuluvan suureen ja mahtavaan sisäpiiriin. *secret handshake* Kameralaukku.com:n ylläpito onnittelee tuoretta sisäpiiriläistä, kukkapuska ja id-kortti saapuvat myöhemmin postissa! Ja kuvathan on ihan siistejä, pitää katsoa noi ajatuksella läpi kunhan ehdin.
\o/ Oon aina halunnu kuulua sisäpiiriin. Suuria kiitoksia, tämä tackar och bockar. Ja kiitoskia kommenteista.
Tuli noi tsiikattua dc, oikeastaan ongelma on tuossa se että paljon kuvia. Yhden tai pari kuvaa niin niihin voi paneutua. Isompi joukko voi toimia tietysti kokonaisuuden kannalta hyvin, kuten nyt tuo vaatekuvasto tuolla toisella kuvaajalla. Kuvista sen verran että ihan hienoja. Ps.Teemu valehtelee, ei kukaan pääse sen sisäpiiriin ellei (sensuroitu*).. *Sensuroitu, banaanijutut ei sovi lapsille eikä fangiolle.
Asiallisen ammattimaisia kuvia, yleisilme laadukas. Itse nostaisin esiin tämän : http://www.students.oamk.fi/~juuze/gall_musiikki/BK_DSC_8631.jpg Hyvä valo ja onnistunut kiepsautus. Jos hakemalla haetaan, niin studiokuvissa (2) valaistus on mielestäni ollut hieman lattea.
Ajattelin vaan ottaa kerrankin esille tämän seikan, että älkää ihmiset linkittäkö gallerioitanne! Ei saa ainakaan minua koskaan katsomaan niitä!
Kommentteja ja parannusehdotuksia. Vanhat silmäni kaipaisivat fonttikoon suurentamista melkein kautta linjan. Laita kuviin myös jonkinlainen otsikko tämän jpeg-juoksevan numeron sijaan. Tekijän nimikö se siellä sivun alalaidassa taitaa olla. Muuta läpitaiteellinen fontti vähän vähemmän taiteelliseen - turha tyylikeino. Muuten sivustossa on ihan ainesta ja yritystä! Itse en pystyisi moiseen, kunhan tässä nyt vaan kritisoin :-]
Täällä on yksi eriävä mielipide. Ainakin noissa studiokuvissa on mielestäni helkatin tylsä valonrakennus. (Yksi sellainen?) Valo ei piirrä. Varjo ei piirrä. Molempia on mutta ne eivät luo jännitteitä. Vallitsevassa valossa kuvatut otokset ovatkin sitten paljon mielenkiintoisempia. Ehkä niistä pitäisi ottaa mallia studiovalojen rakentamiseen.
Yksi mikä itseäni harmitti, oli se että kuva avautuivat aina uuteen ikkiunaan. Muuten ihan tyylikkäästi toteutettu galleria.