Mitäs tuntemuksia tästä kuvasta tulee mieleen? Vai tuleeko mitään? Samoihin aikoihin otetun kuvan laitoinkin jo aikaisemmin Omakuva 2007-ketjuun, mutta tää oli enemmän sitä mitä itse hain. Kaksoisvalotus ja vedos näyttää aika paljon samalta kuin tämä. Kuvan saa myös haukkua ihan rohkeasti, jos siltä tuntuu. Tai ideoita antaa. Omaa päänsärkyä yritin saada kuvaan, mutta aika vaikea itse arvioida.
Vs: Henkilökohtaista Päänsärky tulee selkeästi esille, punainen sävy korostaa vaikutelmaa. Kaksoisvalotuksen haittana vähän hämää tuo "jokin" oikeassa alanurkassa. Tahtoisin nähdä saman kuvan ilman päällekkäisvalotusta.
Vs: Henkilökohtaista Kiitti paljon kommentista. Säädin ton oikean laidan tummaksi, kun näytti niin omaan silmään paremmalta. Kaksoisvalotuksen tein, koska ei ton säryn kanssa pysty olemaan paikoillaan. Ja toisaalta siinä saattaa saada ainakin omasta mielestä jänniä efektejä. Sattumanvaraisesti siis kuitenkin suurimmalta osin. Ei tarvii kuvankäsittelyssä säätää kuin levelsit, kurvit ja saturaatio. Ens kertaan menee uudet kokeilut. Tän kertainen 1½ kuukauden trippi on päättynyt. Wikipediassa on taiteilijan näkemyskin samasta aiheesta: File:The Cluster Headache.jpg - Wikipedia
Vs: Henkilökohtaista Nää on just näitä kuvia, jotka on mun makuun. Ehkä tuota huulikiiltoa snadisti pois, niin vielä paranee.