Hermot menee näitten pilipali hähneleitten ja peachin leikkureitten kanssa. Hakusessa olisi kunnon vekotin vaihdettavilla terillä, ei siis giljotiinia. Leikkausalue pitäisi olla n. 60-90cm ja lukittuva versio, ei kädellä painettava ja leikkaus pitäisi onnistua 2-2,5mm materiaalista. Kokemuksia kenelläkään hyvistä leikkureista tuossa koossa/linkkejä myyntipaikkoihin?
Vs: Kuva-/paperileikkuri Mulla on se merkki, joka ennen oli avery. Maksimileikkauspituus 64 cm. Rullaleikkuri. T Jukka
Vs: Kuva-/paperileikkuri Jos oikein pitkiä sivuja, niin varkauden uimahallin alakerrassa on varkauden kameraseuran leikkuri, jolla voi leikata 2 metriä pitkän sivun. Se on siellä liikuntasalin edessä käytävällä. Luulisin, että sitä saa käyttää. Sekin on rullaleikkuri, joten pitäisi toimia hyvin. T Jukka
Vs: Kuva-/paperileikkuri Rotatrim, fimekoltakin saa. http://www.fimeko.fi/tuotteet/kuvaleikkurit Voisinpa melkein sanoa, että siinä on leikkuri loppuelämäksi. Mulla on tietty yrittäjänä, joka leikkaan työkseni, tuollainen Clasun parinkympin 60cm leikkuri. Se on jo kolmen vuoden elinkaarensa jälkeen niin kulunut, että terä on ihan vinossa ja huutaa kuin syötävä, kun leikkaa. Noita vanhoja jos löytää jostain käytettynä, niin ne on laatupelejä. Mulla on isona leikkurina tuollainen 70-luvun 150cm rowe-58, millä on kuulemma leikattu kaikki Olkiluodon 1 ja 2 voimalan piirrustukset ja siihen vielä varaterä, mutta en ole viitsinyt sitä vaihtaa, kun alkuperäisessäkään ei ole vielä mitään vikaa. Se puutaso on vähän kulunut keskeltä kuopalle, kun läpivedetty paperi on kuluttanut.
Vs: Kuva-/paperileikkuri Kiitoksia vinkeistä ja linkistä näin etukäteen, lisääkin saapi kertoa. Maksimissaan 170€ sijoitan leikkuriin. Sillä pitäisi saada jo "hyvä" Kait?
Vs: Kuva-/paperileikkuri Uskallan epäillä. Rotatrimin ostimme äskettäin, 130 cm leikkauspituus. Noin 700 e. Fimeko myy. Myös pienempiä - ja halvempia. Siihen saa varaosiakin. Laatuvehje. Max leikkauspaksuus 1,5 mm, jos oikein muistan. kapa
Vs: Kuva-/paperileikkuri Täytynee näköjään käytettyyn tyytyä, kunhan teriä saapi vaan vielä, tahi budjettia kasvattaa.. Osaavatpa olla hinnakkaita.. :-(
Vs: Kuva-/paperileikkuri Täältä myös ääni Rotatrimille. Ainoa ongelmaton käyttämäni leikkuri 30+ wuoden kokemuksella. -p-
Vs: Kuva-/paperileikkuri Lyhyempi on halvempi. 66 cm 211 €. Edellä oleviin lausumiin yhtyen, halvemmista on vain harmia. http://www.fimeko.fi/product_search.php
Vs: Kuva-/paperileikkuri No tilaukseen laitettu lyhempi.. Kestännee sitten jälkipolville asti. Kiitos vaan vinkeistä kaikille.
Vs: Kuva-/paperileikkuri Tuosta halvemmasta en tiedä, mutta pro-malli kyllä kestää. Tosin maksaakin enemmän. Pro-malli on tukevampi, tuhdimpi ohjainkisko. Sitä en tiedä, onko terä sama. Toivottavasti. kapa
Vs: Kuva-/paperileikkuri Kaksi kiskoa professionalissa. En tiedä onko muuta eroa, mutta kannattaa varmasti varoa nostamasta sitä kiskosta. Ennen ei muita kuin kaksikiskoisia tainnut ollakaan. Taisi olla 1994 kun ostin 61cm kokoisen 1700 markalla. Muistaakseni ohjeessa oli siinäkin ettei kiskosta saisi nostaa.
Vs: Kuva-/paperileikkuri Mulla on aikoinaan Eiristä ostettu rotatrim, meni terä vähän huonoksi kun alumiinia leikkas. purin hässäkän ja hienolla vesihiontapaprulla teroitin terän , samalla voitelin paikat, nyt leikkaa "kuin ajatus" (ainakin mun 65V ajatus...)