laitanpa tällaisen juonteen, aika selkeä ohje: Vapaata riistaa, kommentit minimissään. Sisältö: Kunhan painoin nappia... vapaasti muunnellen aihetta omena päivässä pitää tohtorin loitolla. Miellyttävämpää kuin tuo jatkuva omenan pureskelu ja siementen syljeksiminen
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Hittolainen, täytyy laittaa huomisen kuva myös kun olen muissa hommissa silloin
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Mukavaa settiä. Ensimmäinen ja viides kuva pelittää minulle mukavasti ja saa kiksejä. Eikös valokuvaamistakin käytetty eräänlaisena terapiamuotona jossain, muistan niin lukeneeni?
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Juu, menee aika paljon vähemmän portviiniä ja sikkejä kun välillä katsoo etsimestä...
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Tää kuvattiin jo muutama kuukausi sitten mutta tänään tartti laittaa kuntoon kantta varten
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Tykkään näistä This is not forever:stä ja tosta Junnu flutesta aika paljon! Tuossa ensinmainitussa ehkä vähän ottaa lumen avaruussävy silmään... tai sit kyse on netistä ja mun näytöstä. Nää on yleisesti vähemmän rumia kun jotkut rumien kuvien ketjun jutut? Ou jee!
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Tonne Flickrìin etupäässä tuuppaan mutta miksei tännekin...? Näinhän ne sanoo, että sokeakin kana saattaa löytää jyvän, silloin, tällöin , hehe...
Vs: Kuva päivässä pitää tohtorin loitolla Nyt alkaa mennä laiskaksi jässe kun vaan auton ikkunasta roiskasee...